شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سارا م.ج که چند وقتی به خاطر بیماری رنج می‌برد، با یاری خیرین ایران تحت عمل جراحی قرار گرفت و هم اکنون وضعیت او رضایت بخش است.

سارا م.ج

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ سارا م.ج یکی از اعضای خانواده ۳۰۰ نفری مجتمع توانبخشی امام علی(ع) که چندی پیش به دلیل بیماری شدید در بستر بیماری گرفتار شده بود با کمک خیرین تحت عمل جراحی قرار گرفت.

سارا م.ج در بیمارستان خصوصی فرمانیه تهران پذیرش و پس از چکاپ پزشکی جراحی شد؛ حال عمومی خوب گزارش شده است و می‌تواند بازهم بین دوستان خود بازگردد.

موسسه نیک آفرینان غدیر که عهده‌دار نگهداری از معلولان مرکز توانبخشی امام علی(ع) است، طی اطلاعیه از تمامی خیرین که در روز‌های ابتدایی دختران این مجموعه را مورد لطف خود قرار دادند، تشکر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زير است:

به نام خدا
همانا که پرودگار عالمیان نیکوکاران را در زمین وکیل خود قرار داد تا دست گیر بندگان ناتوان خود باشند؛ این فرصت را پیدا کردیم ، دست به دست یکدیگر داده و از کوله بار غم و درد دختران معلول این مرز و بوم کم کنیم.

سارا م.ج، یکی از ده‌ها دختر معلولی که به خاطر شرایط خاص فیزیکی اندامش، با بیماری دست و پنچه نرم می‌کرد، با توفیق الهی و یاری سبز نیکوکاران در سراسر کشور، در یکی از بهترین بیمارستان‌های تهران جراحی شد و بنا به گفته پزشکان حال عمومی رضایت بخش است.

امید است در سایه لطف پرودگار هر روز شاهد کمتر شدن رنج و اندوه دختران معلول ایران باشیم.

کد خبر 334445

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha