همشهری آنلاین: قائم مقام سازمان دانش‌آموزی به اعلام برنامه‌های تابستانه سازمان دانش‌آموزی پرداخت و از اعزام ۳۰۰۰ دانش‌آموز به همراه والدینشان به کربلای معلی در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش ايسنا، داوود روستایی با اشاره به اینکه در حال حاضر دوره تربیت مربی برای 500 نفر ( 250 مربی زن و 250 مربی مرد) به مدت یک هفته در اردوگاه میرزاکوچک خان رامسر در حال برگزاری است اظهار کرد: در تابستان امسال اردوهای تشکیلاتی در همه استان‌ها برپا می‌شود.

وی افزود: تابستان امسال اردوگاه شهیدباهنر تهران میزبان 2500 مربی فرزانه و 2500 مربی پیشتاز خواهد بود و هر دوگروه پیشتازان و فرزانگان متشکل از 1250 دانش آموز و 1250 مربی است و تلفیق اردوهای مربی - دانش‌آموز برای نخستین بار کلید می‌خورد.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی به اردوهای گردشگری نیز اشاره کرد و گفت: اردوهای گردشگری مذهبی، علمی و تاریخی در تابستان برگزار خواهد شد، دانش آموزان برای ثبت نام در اردوهای گردشگری باید از نیمه اول خردادماه به مدارس منتخب مراجعه کرده و نقاط گردشگری استان خود را که تا کنون ندیده‌اند در اولویت قرار داده و ثبت نام کنند.

روستایی ادامه داد: اردوهای دانش آموزی نیز پس از ماه مبارک رمضان از سر گرفته می‌شوند و پیش بینی می‌کنیم بیش از 3 هزار نفر را به کربلای معلی اعزام کنیم. اردوهای مشهدمقدس و بارگاه حضرت معصومه (س) در قم نیز با اولویت زیارت اولی‌ها دنبال خواهد شد. سفر به شهر مقدس قم تحت عنوان اردوهای تربیت مهدوی طراحی شده است.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب مهارت آموزی اجتماعی را از دیگر برنامه‌های تابستانه این سازمان دانست و گفت: آموزش مهارت‌های اجتماعی از جمله اصلی‌ترین برنامه‌های سازمان دانش آموزی است و مواردی چون تقویت فن بیان سخنوری از محورهای آن است.

کد خبر 333896

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha