همشهری آنلاین: به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران (istta)، سعید پورعلی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: یازدهمین همایش ملی علمی-فرهنگی خلیج فارس در روز ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ در جزیره کیش، برگزار می‌شود.

یازدهمین همایش ملی علمی و فرهنگی خلیج فارس در کیش برگزار می‌شود

دبیر یازدهمین همایش ملی علمی-فرهنگی خلیج فارس افزود: برای این همایش در مجموع 183 مقاله با معیارهای پژوهشی در محورهای مربوط به فرهنگ، هنر و معماری، گردشگری، ابعاد سیاسی، راهبردی و ژئوپلتیک، تاریخ و باستان شناسی و نیز محور جغرافیا و محیط زیست خلیج فارس به دبیرخانه همایش ارسال شده‌اند که در این میان تعداد مقالات دریافتی در محورهای زیست محیطی، گردشگری و ژئوپلیتیکی خلیج فارس از سایر محورها سهم بیشتری از مقالات را به خود اختصاص داده است.

پور علی بیان داشت از بین مقالات ارسالی، تعداد 155 مقاله با توجه به معیارهای ارزیابی علمی و پژوهشی مورد تایید کمیته علمی و داوری همایش قرار گرفت.

دبیر همایش با بیان این‌که همایش روز شنبه، 25 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، افزود: در مدت برگزاری این همایش، ارائه سخنرانی های مقامات و مسئولان و اساتید صاحب نظر در موضوع خلیج فارس و نیز سه پانل‌ تخصصی با محوریت فرهنگ و هنر، سیاسی و اجتماعی و جغرافیا و محیط­زیست و گردشگری در روز همایش پیش­بینی شده است و مقالاتی نیز در قالب پوستر ارائه خواهد شد.

  • رونمایی از کتاب مجموعه مقالات یازدهمین همایش ملی علمی و فرهنگی خلیج فارس

در همین ارتباط رحیم یعقوب زاده رئیس مرکز گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران و دبیر اجرایی همایش اضافه کرد: علاوه بر سخنرانی و ارائه مقالات در بخش جنبی همایش، کتاب مجموعه مقالات همایش رونمایی خواهد شد و از برگزیدگان مقالات برتر و اساتید شاخص ملی تقدیر خواهد شد.

رحیم یعقوب زاده، دبیر اجرایی همایش گفت همایش با حضور شخصیت های برجسته علمی و اجرایی کشور برگزار می شود. دبیر اجرایی همایش خاطر نشان کرد در هر پنل تخصصی غیر از سخنرانی شخصیت­های علمی و اجرایی، 4 مقاله با محوریت همان پنل ارائه خواهد شد

کد خبر 333687

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha