همشهری آنلاین: کتاب «مفاتیح‌الحیاة» اثر آیت‌الله عبدالله جوادی آملی پرفروش‌ترین کتاب انتشارات اسراء در نمایشگاه کتاب شد.

مفاتیح‌الحیاة

به گزارش فارس، مرکز بین‌المللی نشر اسراء، ناشر آثار آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

پرفروش‌ترین کتاب‌های این ناشر در دهمین روز از نمایشگاه کتاب کتاب «مفاتیح‌الحیاة» اثر این دانشمند در مدت برگزاری این نمایشگاه بوده که بنا به اعلام مسئول غرفه این انتشارات در شهر آفتاب بیش از 200 نسخه از این کتاب به فروش رفته است.

کتاب مفاتیح الحیاة، کتابی حدیثی رفتاری، که به جلد دوم و مکمل مفاتیح‌الجنان شهره شده‌ است و تأکید آن بیشتر بر روایاتی است که به رفتارهای فرهنگی ـ اجتماعی و حوزه اخلاق و حقوق اجتماعی مربوط می‌شود.

کتاب «خانواده متعادل و حقوق آن» دیگر اثر آیت‌الله جوادی آملی نیز در جایگاه بعدی پرفروش‌های این ناشر بوده است. همچنین کتاب «دانش و روش بندگی» نیز دیگر اثر مورد توجه از این دانشمند بزرگ است.

از آنجا که آیت‌الله جوادی آملی یکی از مفسران قرآن نیز به شمار می‌رود و دارای مجموعه تفسیری با عنوان «تسنیم» است یکی از آثاری که مورد توجه سات این مجموعه است که در نمایشگاه جلد 38 تفسیر تسنیم جزو آثار پرفروش بوده است.

همچنین کتاب «رسالة‌الولایه» نیز دیگر اثر پرفروش غرفه اسراء تا روز دهم نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بوده است.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 25 اردیبهشت به کار خود پایان خواهد داد.

کد خبر 333674

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha