مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
۰ نفر

ششمین اتاق مادر و کودک در ایستگاه عبدل‌آباد متروی تهران افتتاح شد.

 محسن نايبي، مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران در اين مراسم با بيان اينكه بحث تكريم مادر و فرزند در سرلوحه بسياري از برنامه‌هاي شهرداري قرار دارد، اظهار داشت: اتاق مادر و كودك ايستگاه عبدل‌آباد در جنوب خط3 و با فاصله 7 ايستگاه از اتاق مادر و كودك ساير خطوط و به‌منظور تأمين نيازهاي مادران در ارتباط با كودكان آنها افتتاح شد.

وي در ادامه اظهار داشت: براساس برآوردها، در ايستگاه عبدل‌آباد حدود هزار مادر و كودك تردد دارند كه تأمين نيازهاي كودكان در زمينه نظافت و شيردهي مشكلاتي براي مادران آنها به‌وجود مي‌آورد و افتتاح اين اتاق مي‌تواند رفع‌كننده تمام مشكلات مادران در اين زمينه‌ها باشد.

تا‌كنون ايستگاه‌هاي صادقيه، امام خميني(ره)، بهارستان، ترمينال جنوب و تئاترشهر به اتاقي مجزا براي رفع نيازهاي مادران و كودكان تجهيز شده‌اند. مادران مي‌توانند در اين اتاق‌ها از امكانات درنظر گرفته شده براي رفع مشكلات نظافتي كودكان خود استفاده كنند. به‌گفته مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران نگاه ويژه به اقشار خاص مانند زنان باردار، كودكان و سالمندان در اولويت برنامه‌هاي مديريت شهري است و خدمات‌رساني به اين قشرها موجب بالارفتن ميزان استفاده از وسايل نقليه عمومي در سطح شهر مي‌شود.

کد خبر 333508

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha