همشهری آنلاین: رئیس کمیته برگزاری همایش منتخبان لیست امید در مجلس دهم جزییات این همایش را تشریح کرد و از تعامل «عارف و لاریجانی» برای برگزاری دو همایش منتخبان مجلس دهم خبر داد.

عارف لاریجانی

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار کرد:‌ بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از دو ماه قبل قرار بود همایش منتخبان لیست امید از صبح تا بعدازظهر شنبه (18 اردیبشهت ماه)در سالن همایش‌های رایزن برگزار شود، اما به دلیل برگزاری همایش منتخبین مجلس دهم به دعوت آقای دکتر لاریجانی که قرار است از صبح شنبه در محل مجلس قدیم برگزار شود، همایش منتخبان لیست امید به دعوت آقای دکتر عارف از ساعت 14 تا 18 بعد از ظهر در همان محل یا مسجد سلمان فارسی برگزار خواهد شد.

تابش ادامه داد: در نشست منتخبان لیست امید علاوه بر رونمایی از اساسنامه پیشنهادی فراکسیون امید به منظور بررسی آن توسط منتخبین، اعمال نظر و تصویب اساسنامه، آقای دکتر عارف گزارشی را ارائه خواهند کرد، هیات موسس فراکسیون شکل می‌گیرد و نقطه نظرات منتخبین نیز استماع خواهد شد.

این نماینده مجلس از حضور وزرای خارجه و اقتصاد و همچنین موسوی لاری، نایب رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در این نشست خبر داد.

وی در پایان گفت: با توجه به این که شعار لیست امید در انتخابات، «امید و آرامش و رونق اقتصادی» بوده تلاش ما بر این بود که اولین جلسه منتخبان لیست امید با تعامل و هماهنگی کامل صورت گیرد و پالس منفی به جامعه داده نشود تا امیدی که در مردم احیا شده تداوم یابد.

تابش افزود: طی روزهای گذشته جلساتی بین طرفین برگزاری دو همایش برگزار شد که نهایتا با عنایت ریاست محترم مجلس و فشرده کردن برنامه‌های ما این تعامل به نتیجه رسید.

وی افزود: منتخبان مجلس دهم همچنین شنبه‌شب به دعوت رئیس‌جمهور و برای صرف شام میهمان پاستور خواهند بود.

کد خبر 332820

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha