چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرتضی احمدی، هوادار لیونل مسی که در افغانستان با تصاویر پیراهنی ساخته ‌شده از کیسه پلاستیکی، مشابه پیراهن مسی مشهور شد، ناچار به ترک افغانستان شد. پدر او می‌گوید افراد ناشناس تهدید کرد‌ه‌‌اند که فرزند‌ش را خواهند دزدید.

Morteza Ahmadi

خانواده‌ مرتضی احمدی، پسربچه ۵ ساله‌ افغان که از کیسه پلاستیکی برای خود پیراهنی شبیه پیراهن لیونل مسی، ستاره مشهور فوتبال ساخته بود، مجبور به ترک افغانستان و محکوم به آوارگی شد.

محمدعارف احمدی، پدر مرتضی، در گفت‌‌وگویی با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که بعد از انتشار تصاویر پسر کوچکش در شبکه‌های اجتماعی و معروف شدن او، زندگی آن‌ها "به بیچارگی" کشیده شد.

احمدی به آسوشیتدپرس گفت که او و دیگر اعضای خانواده‌اش با تماس‌های تلفنی مشکوکی روبرو شدند که آن‌ها را تهدید می‌کرد کودک ۵ ساله را خواهند دزدید.

او گفت:« دار و ندارم را فروختم و با خانواده‌ام به کویته پاکستان نقل مکان کردیم تا زندگی بچه‌ام و بقیه اعضای خانواده‌ام را که مدام تهدید می‌‌شدند، نجات دهم.»

مرتضی احمدی به همراه خانواده‌اش در ولسوالی جاغوری در ولایت غزنی زندگی می‌کرد.

محمدعارف احمدی همچنین به آسوشیتدپرس گفت با این ‌که فدراسیون فوتبال افغانستان و باشگاه بارسلونا وعده داده بودند تا ملاقاتی بین لیونل مسی و فرزند‌ ۵ ساله‌اش که هوادار جدی مسی است ترتیب خواهند داد، هنوز هیچ اقدام عملی برای تحقق این وعده صورت نگرفته است.

سفارت اسپانیا در کابل پیش از این گفته بود که در تلاشند تا زمینه‌ ملاقات مرتضی و مسی را در یک کشور اروپایی فراهم کنند.

مرتضی احمدی

به گزارش دويچه‌وله، جورج مسی، پدر لیونل مسی نیز به رسانه‌های اسپانیا گفته بود که پسرش عکس‌های این هوادار کوچک افغان خود را دیده و دوست دارد برای او کاری کند.

تصاویر مرتضی با لباس پلاستیکی محقرش در حال بازی فوتبال، بارها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و بیشتر رسانه‌های بزرگ و مهم جهان درباره‌ این هوادار خردسال مسی گزارش‌ها یا اخباری منتشر کردند.

 

کد خبر 332750

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha