دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
۰ نفر

فیلم کمدی «رئیس» با هنرنمایی یک کمدین زن در نخستین هفته اکران در آمریکای شمالی حدود ۲۴ میلیون دلار فروخت و به ۲ هفته صدرنشینی فیلم ابرقهرمانی «بتمن در برابر سوپرمن: سحرگاه عدالت» پایان داد.

سینما

به گزارش همشهري، رئيس كه با بودجه 29ميليون دلار به كارگرداني بن‌فالكن همسر مليسا مك‌كارتي ستاره اصلي فيلم ساخته شده، حدود 3500 سينما در آمريكا و كانادا به نمايش درآمد و بار ديگر جايگاه اين بازيگر را به‌عنوان يكي از ستاره‌هاي پولساز كمدي‌هاي هزاره سوم تثبيت كرد. اين در حالي است كه با وجود عملكرد خوب در گيشه، تماشاگران به فيلم درجه‌اي بسيار پايين داده و منتقدان هم از آن استقبال نكرده‌اند.

بتمن در برابر سوپرمن كه در هفته سوم اكران تقريبا 100هزار دلار كمتر از رئيس فروخت، با 300 ميليون دلار فروش در آمريكاي شمالي و مجموع 785 ميليون دلار در دنيا، يكي از موفق‌ترين فيلم‌هاي سال2016 لقب گرفته و به جمع پرفروش‌ترين 10 فيلم ابرقهرماني تاريخ سينما راه يافته است. انيميشن «زوتوپيا» در ششمين هفته اكران هم همچنان مخاطب دارد و فروش آن در 3444 سينماي آمريكا و كانادا به مرز 300 ميليون دلار رسيده است. برخي كارشناسان معتقدند كه اين فيلم را از همين امروز بايد جدي‌ترين رقيب كسب اسكار بهترين انيميشن سال دانست.

کد خبر 330250

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha