پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰
۰ نفر

خبر > امسال در رویداد بهارستان، سازمان زیباسازی شهر تهران آثار بسیاری در سطح شهر نصب کرده است که حتماً برخی از آن‌ها را دیده‌اید؟ حالا شما می‌توانید در یک مسابقه‌ی سلفی هم شرکت کنید و عکس‌هایتان را در مسابقه‌ی هنری این رویداد شرکت دهید.

دوچرخه شماره ۸۲۶

مسابقه در دو بخش سلفی (عمومی) و بخش حرفه‌ای برگزار می‌شود. بخش عمومی، شامل عکس‌های سلفی با نشانه‌های محیطی نوروز در سطح شهر تهران اعم از حجم‌های شهری ویژه‌ي نوروز، نقاشی‌های دیواری و تخم‌مرغ‌های رنگی سطح شهر تهران می‌شود.

علاقه‌مندان برای ارسال عکس سلفی می‌توانند در اینستاگرام شخصی شرکت‌کنندگان با هشتگ «#بهارستان‌۹۵» یا «baharestan95#» و تگ‌کردن صفحه‌ي اینستاگرام بهارستان۹۵ به‌نشاني baharestan95@، اقدام کنند.

ذکر نام و نام‌خانوادگی در زیر عکس‌ها ضروري است. آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال عکس‌ها ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ است و نفرات برگزیده، اردیبهشت‌ماه معرفي خواهند شد.

گفتنی است، رویداد هنری «بهارستان» (سالانه‌ي هنرهای شهری بهار تهران) هم‌زمان با روزهاي نوروز ۱۳۹۵ در تهران برگزار می‌شود و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

هم‌چنین ارسال عکس سلفی به صورت دایرکت برای صفحه‌ي اینستاگرام بهارستان‌۹۵ به آدرس baharestan95@ و هم‌چنین ارسال عکس سلفی به صورت فایل بر روی سایت سازمان زیباسازی  به آدرس www.zibasazi.ir ، بخش مختص فراخوان عکاسی بهارستان ۹۵ نیز فراهم است.

 

دوچرخه شماره ۸۲۶

عكس: مهبد فروزان

کد خبر 329693

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha