همشهری آنلاین: شرکت الکترونیکی سامسونگ تلفن هوشمندی در دست تولید دارد که شبیه به یک کتاب و یا کنسول بازی (Nintendo DS) مجهز به دو صفحه نمایش است و قابلیت تا شدن دارد.

تلفن هوشمند تاشو با صفحه نمایش اندازه تبلت

به گزارش ایرنا از سایت دیلی میل، اگر به تلفن همراهی با صفحه نمایش بزرگ نیاز دارید که در جیب و یا کیف دستی کوچک جا بگیرد، احتمالا به زودی به این گوشی دست پيدا مي‌كنيد.

گوشی smartlet در وضعیت تبلت، مجهز به صفحه نمایش 7 اینچی است و هنگام تا شدن به 5 اینج می‌رسد. سامسونگ امسال تولید انبوه تلفن smartlet را برای رونمایی و عرضه در سال 2017 آغاز می‌کند.

تلفن هوشمند تاشو با صفحه نمایش اندازه تبلت

بر اساس گمانه‌زنی‌ها، دو نسخه از این تلفن‌های هوشمند یکی از آنها با پردازنده اسنپ دراگون 620 و دیگری با اسنپ دراگون 820 تحت ازمایش قرار گرفته‌اند.

همچنین شایع شده است که این دستگاه مجهز به 3 گیگا بایت رم، یک اسلات کارت حافظه میکرو اس دی و یک باطری ثابت است.

پیش‌بینی می‌شود که در این گوشی از صفحه نمایش پلاستیکی تاشو استفاده شده باشد.

سامسونگ برای فناوری صفحه نمایش تاشو سال‌ها تلاش کرده و در نمایشگاه CES سال 2013 از یک صفحه نمایش انعطاف‌پذیر OLED با نام Youm رونمایی کرد.

این شرکت در آن زمان اعلام کرد كه می‌تواند صفحه نمایشی با وضوح بالا و از جنس پلاستیک بی‌نهایت نازک به جای شیشه تولید کند، بنابراین صفحه نمایش بی هیچ گونه علائمی ازشکستگی خم می‌شود.

با این حال، یک گوشی به سبک نوت بوک لازم است که با زاویه بسیار تیز خم شود و همچنین به مقاومت قابل توجهی در برابر ساییدگی و پارگی نیاز دارد.

کد خبر 329207

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha