شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: عزت‌الله ضرغامی،رئیس سابق رسانه ملی اظهار داشت: ساخت ده‌ها فیلم ضعیف، بی‌محتوا و مغایر با شئون ملت بزرگ ایران، نشان داد که سینمای ایران محافظ می‌خواهد، آن هم از جنس حاج حیدر.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، عزت‌الله ضرغامی، رئیس سابق صدا و سیما در صفحه شخصی اینستاگرامش درباره آخرین اثر سینمایی ابراهیم حاتمی کیا نوشت:"  در این شب‌ها، فیلم سینمایی "بادیگارد" را در سینما استقلال دیدم و از آقای حاتمی‌کیا تشکر کردم. مدتی قبل پست "حفاظت" را در صفحه‌ی اینستاگرام گذاشته و مدعی شده بودم که امروز خطر ترور سیاسیون و مسئولان اجرائی کشور موضوعیت ندارد و خوب است آنان، تشریفات حفاظتی را کنار بگذارند و قدری به میان مردم بیایند. با موارد خاص و استثنائی هم کاری ندارم.این نظریه، دستمایه‌ی فیلمی خوش ساخت قرار گرفته و در کنار آن به نیروهای فداکار، گمنام و وفادار به انقلاب هم ادای دین شده است."

او افزود: آسیب‌شناسی فیلم، از روابط سازمانی درون سپاه پاسداران و ایضا سیستم اجرائی و مدیریتی کشور دقیق است و می‌تواند آغاز یک تحول برای جلوگیری از سرخوردگی نیروهای با انگیزه و ارزشی در کشور باشد.عاشقانه‌های فیلم، پاک و باورپذیر است. سکانس تونل، اوج این قدرتمندی در خلق روابط زیبای عاطفی و انسانی است.

ضرغامی تاکید کرد:ساخت ده‌ها فیلم ضعیف، بی‌محتوا و مغایر با شئون ملت بزرگ ایران، نشان داد که سینمای ایران محافظ می‌خواهد ! آن هم از جنس حاج حیدر !امروز، حاج حیدر سینمای ایران، ابراهیم حاتمی کیاست. استاد حاتمی کیا !

کد خبر 328796

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha