با قطعی شدن پخش سریال‌های نوروزی شبکه‌های یک تا ۳، به‌نظر می‌رسد مجموعه تلویزیونی «قرعه» باید عطای آنتن نوروزی را به لقای اعیاد شعبانیه یا مناسبت‌ماه رمضان ببخشد.

سریال تلویزیون

به گزارش همشهري، كمتر از 10روز به پايان سال 94 باقي‌مانده و مديران بخش‌هاي مختلف تلويزيون هر روز از برنامه‌هاي ويژه خود براي لحظه‌هاي تحويل سال و 2هفته ابتدايي فروردين رونمايي مي‌كنند. مهم‌ترين برنامه تلويزيون هم براي نوروز سريال‌هايي است كه هر سال با حال و هواي عيد توليد مي‌شوند و قرار است در شادترين روزها لحظه‌هايي شاد و خوش براي مخاطبان به ارمغان بياورند. با توجه به موفقيت نسبي «دودكش» در‌ماه رمضان 92، محمدحسين لطيفي با همكاري همان بازيگران منهاي تهيه‌كننده دست به‌كار توليد فصل دوم دودكش شد كه به‌احتمال فراوان نوروز آينده با نامي متفاوت روي آنتن شبكه يك خواهد رفت.

سيدمحمود رضوي تهيه‌كننده دودكش2است كه فعلا «فروشگاه بزرگ» نام دارد و ممكن است تا يك هفته آينده نام آن عوض شود. با وجود ادامه داشتن روند توليد اين سريال، انتخاب قطعي شبكه يك براي نوروز95است. شبكه2امسال براي جبران ناكامي چند سال اخير، آنتن نوروزي خود را به كارگرداني سپرده كه پيش از اين توانايي خود را در روايت داستان‌هاي دوست‌داشتني با نگارش فيلمنامه‌هاي «طلا و مس» و «حوض نقاشي» ثابت كرده بود.

اين فيلمساز جوان در نخستين و تنها تجربه كارگرداني خود فيلم موفق «فرشته‌ها با هم مي‌آيند» را ساخت و حالا با ورود به عرصه سريال‌سازي، «زعفراني» را براي پخش در نوروز 95از شبكه2ساخته است. شبكه3به‌عنوان يكي از شبكه‌هاي موفق در حوزه سريال‌سازي مناسبتي، آنتن نوروزي خود را دربست به «بيمار استاندارد» سعيد آقاخاني سپرد كه سريال تازه‌اش را با فيلمنامه‌اي از بهرام توكلي مقابل دوربين برده است.

بازيگر طناز با تجربه ساختن چند مجموعه نوروزي ازجمله «زن‌بابا»، «راه دررو» و «روزهاي بد در»، حالا بخت خود را براي جلب نظر مخاطبان با بيمار استاندارد مي‌آزمايد كه ويژگي اصلي آن حضور بازيگران سرشناس و البته فيلمنامه توكلي است. به اين ترتيب، قرعه برزو نيك‌نژاد در مناسبتي ديگر از تلويزيون پخش مي‌شود. او كه با دوگانه «دردسرهاي عظيم» و فيلمنامه فصل اول دودكش نشان داد رگ خواب مخاطب را مي‌شناسد، قرعه را به نيت پخش در تعطيلات عيد كليد زد ولي شايد ‌ماه رمضان گزينه‌اي مناسب‌تر براي بيشتر ديده شدن قرعه باشد.

کد خبر 327682

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha