سه‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: جشنواره وب و موبایل در کتابخانه ملی برگزار شد. هشتمین جشنواره وب و موبایل با همت انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی در کتابخانه ملی برگزار شد.

جشنواره وب ایران

به گزارش همشهري‌آنلاين،  رضا الفت نسب دبیر اجرایی جشنواره وب گفت: هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران با هدف فراهم کردن بستری برای رقابت بین وب سایت‌های ایرانی و رونق فضای کسب و کار اینترنت و کتابخانه ملی ایران در حال برگزاری است.

الفت نسب هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد فضای رقابتی مناسب بین مدیران و سایت‌ها‌ی ایرانی بیان کرد و گفت: جوانان با شرکت در این جشنواره ها امکان می یابند خود رامعرفی و با شیوه‌های جدید کسب وکار آشنا شوند.

وی اظهار داشت: در این جشنواره بیش از 13400 وب سایت و 3500 اپلیکیشن حضور دارند و همگی فرزند ایران هستند. داوری‌ها نیز در دو داوری و بخش داوری مردمی برگزار شده است.

محمدصادق مالکی دبیر کنسرسیوم کسب وکار اینترنتی از دیگر دبیران اجرایی جشنواره در بخش کنسرسیوم ادامه داد:استقبال امسال نسبت به پارسال بی نظیر بوده است.

وی بیان کرد: امسال همه چیز مهیا است و اگر کسی ایده‌ای داشته باشد توسط جوانان ایرانی می‌تواند محقق شود.

وی تصریح کرد: ما نیازمند کسی هستیم که بازار و توسعه آن و حفظ بازار را بشناسد و ما در بعد از برجام نیازمند توسعه سازمانها هستیم بس باید شرایطی را فراهم کنیم تا بتوانیم در جهت توسسعه گام برداریم. ما الان نیازمند کسب و کار هستیم.

وی با اشاره به برجام به عنوان يك فرصت گفت: ما برجام را فرصت می‌بینیم و فرش قرمز پهن می‌کنیم ولی فرش قرمز را برای ورورد خودمان به کشورهای خارجی پهن می‌کنیم.

این جشنواره پنل‌های مختلف کارآفرینی، در آمد زایی، همفکری و شبکه سازی، نقش سازمان‌های دولتی در توسعه، تبلیغات دیجیتال و بازاریابی را در خود جای داد.

گفتنی است این حشنواره در بخش اپلیکیشن و وب سایت در تمامی زمینه های فرهنگی، اجتماعی، سلامت، سرگرمی، سیر و سفر، به نفرات برگزیده جوایزی اهدا کرد.

کد خبر 326154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha