همشهری آنلاین: اجراهای زنده سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر جمعه سی ام بهمن ماه با برگزاری چند برنامه در تالارهای مختلف به پایان می‌رسد.

موسیقی

به گزارش مهر، اجراهای زنده سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر جمعه سی‌ام بهمن ماه با برگزاری چند برنامه در برج میلاد، تالار رودکی، تالار وحدت، فرهنگسرای نیاوران و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به پایان می رسد.

در مرکز همایش های برج میلاد گروه «چارتار» ساعت های ۱۸:۱۵ و ۲۱ تازه ترین کنسرت خود را با اجرای قطعاتی چون «باران تویی»، «جاده می رقصد»، «مرا به خاطرت نگه دار»، «ببر»، «آسمان هم زمین می خورد»، «خوشا به من»، «هیچ در هیچ»، «لیلاچه»، «هندسه» و «دریچه» برگزار می کند.

در تالار رودکی ساعت ۱۸:۱۵ گروه راک زهی بارتلومی بیتمن از کشور اتریش برنامه خود را با استفاده از دو ساز ماندولا و ویولن به مخاطبان ارائه خواهد داد.

اما در تالار وحدت ساعت ۱۸:۱۵ اکبر خمیسوخان از پاکستان با اجرای راگاهای سنتی و و نواهای محلی پاکستان میزبان علاقه مندان موسیقی است. ضمن اینکه بلافاصله بعد از برگزاری این کنسرت اردوان کامکار نوازنده سنتور ضمن اجرای قطعه ای به یاد پرویز مشکاتیان، قطعه هایی از سنتورنوازی معاصر ایران در مایه اصفهان و آثاری چون «خروشان» و «حیران» را برای علاقه مندان اجرا می کند.

در فرهنگسرای نیاوران نیز ساعت ۱۹ گروه «راهو» از لرستان کنسرتی را برای علاقه مندان موسیقی نواحی اجرا خواهد کرد. گروه «راهو» این بار با خوانندگی استاد ایرج رحمانپور و نوازندگی احسان عبدی پور کنسرتی را برگزار می کنند که  این اجرا به زنده یاد «شاه حیدر» از پیشکسوتان سرنانوازی لرستان که در تثبیت جایگاه سرنا در موسیقی نواحی نقش ارزنده ای داشت، تقدیم می شود.

در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی نیز ساعت ۱۸:۱۵ بابک جهانبخش و ساعت ۲۱ گروه موسیقی «سون» کنسرت خود را به دوستداران خود ارائه خواهند داد.

به این ترتیب پرونده اجراهای زنده سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر که از چهارشنبه ۲۱ بهمن ماه با دبیری حسن ریاحی و مدیریت حمیدرضا نوربخش آغاز شده بود روز جمعه ۳۰ بهمن ماه بسته می شود.

کد خبر 325587

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha