همشهری آنلاین: دومین جلسه هیأت امنای بنیاد فارابی در سال جاری با ارائه گزارشی از اقدامات اصلاحی انجام شده بر اساس تکالیف و مصوبات جلسه گذشته هیأت امنا برگزار شد.

بنیاد فارابی

در این جلسه همچنین آیین‏ نامه‌های بنیاد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع ‏رسانی بنیاد سینمایی فارابی، دکتر حجت‌‏الله ایوبی معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیأت امنای بنیاد سینمایی فارابی طی سخنانی عملکرد بنیاد سینمایی فارابی در حمایت از تولیدات سینمایی را هوشمندانه توصیف کرد و از فعالیت‌ها و اقدامات بنیاد فارابی در یکسال گذشته تقدیر کرد.

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بنیاد طی یکسال گذشته، به تشریح رویکردهای جدید و برنامه‌های آینده بنیاد فارابی پرداخت.

وی بازنگری فرایندهای عملیاتی و ساختار سازمانی بنیاد با هدف چابک‏‌سازی و کارآمدی بیشتر، حمایت از تولیدات ارزشمند در سینمای ایران، حمایت از توسعه و تثبیت ظرفیت نهادهای بخش خصوصی برای پشتیبانی فنی تولید فیلم در سینمای ایران از طریق کمک به ارتقای کمی و کیفی سطح دانش و فناوری، آماده‏سازی فیلم‏های جدید ایرانی برای عرضه بین‏المللی و حضور مؤثر در رویدادهای بین‌المللی از جمله جشنواره‌ها، بازارها و هفته‌های فیلم را از اهداف و اولویت‏ های سال آینده این بنیاد بر اساس سیاست‏های سازمان سینمایی کشور دانست.

حسن خجسته، محمود عزیزی، سیدمحمد بهشتی، محمدمهدی حیدریان، هوشنگ مرادی کرمانی، سیدمحسن مهاجرانی، محمدمهدی عسگرپور و شهریار بحرانی از اعضای این جلسه بودند.

کد خبر 323806

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha