همشهری آنلاین: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمنان در آستانه انتخابات درصدد نفوذ سیاسی هستند، افزود: دشمنان می خواهند با نفوذ در دستگاه های تصمیم گیر و تصمیم ساز،میان مردم، دولت و ارکان نظام اختلاف افکنی کنند که لازم است همه در این خصوص هوشیار باشند.

 آل هاشم

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم این مطلب را روز شنبه در جمع روحانیون عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در سالن اجتماعات آماد و پشتیبانی این نیرو عنوان کرد.

وی به تشریح فضای پسابرجام پرداخت و با بیان اینکه استکبار و در رأس آن آمریکا در این فضا بدنبال این خواهند بود که برجام را به ابزاری برای مهار راهبردی جمهوری اسلامی ایران تبدیل کنند، افزود: ایجاد زیرساخت های نفوذ در کشور به بهانه فضای پسابرجام از دیگر اهداف دشمنان در این موقعیت است که باید مراقب آن بود.

وی سپس به تشریح تهدیدات فضای پسابرجام از منظر رهبرفرزانه پرداخت و گفت: از میان راه های نفوذ، نفوذ سیاسی و فرهنگی بسیار خطرناک تر است و تلاش دشمن در این عرصه ها می تواند پیامد های سنگینی برای کشور و نظام داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمنان در بحث نفوذ سیاسی بدنبال این هستند که در دستگاه های تصمیم گیر و تصمیم ساز نفوذ کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم باید مراقب این توطئه دشمن، یعنی نفوذ سیاسی باشیم زیرا دشمن در حال فعال کردن شبکه های حامیان غرب در کشور است.

کد خبر 321779

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha