همشهری آنلاین: در واپسین روزهای سال ۲۰۱۵ بود که کریستیانو رونالدو، ستاره نامدار رئال مادرید با انتشار ویدئویی کوتاه هوادارانش را در زندگی خود شریک کرد. او حال در مصاحبه‌ای مطبوعاتی از زندگی بعد از دوران فوتبال سخن گفته است.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید که در حال حاضر عنوان بهترین فوتبالیست جهان را یدک می‌کشد، در مصاحبه‌ای با نشریه‌ اسپانیایی "ال موندو" از آینده خود پس از پایان فعالیت حرفه‌ای سخن گفته است.

این ستاره‌ ۳۰ ساله ظاهرا در فکر وفادار ماندن به فوتبال پس از فعالیتش به عنوان بازیکن حرفه‌ای نیست. رونالدو در این مصاحبه گفته است که قصد دارد پس از پایان فوتبال از زندگی خود بیشتر لذت ببرد و "مانند یک شاه زندگی کند".

او در پاسخ به این پرسش که آیا پس از پایان فعالیتش در فکر آغاز فصلی تازه به عنوان سرمربی است یا نه، پاسخ داده است: «اگر الان از من می‌پرسید که آیا می‌خواهم مربی شوم یا نه، می‌گویم نه. من میلی هم ندارم که مدیر ورزشی یا رئیس باشگاه شوم.»

به گزارش دويچه‌وله،‌ کریستیانو رونالدو که همواره پیراهن شماره ۷ بر تن دارد، به اسم اختصاری CR7 شهرت یافته و قصد دارد پس از فعالیت حرفه‌ای خود این نام را به عنوان یک برند تثبیت کند. او به تازگی اعلام کرد که در آینده یک هتل زنجیره‌ای راه‌اندازی خواهد کرد.

ناگفته نماند که رونالدو چند سال پیش یک شرکت طراحی و ارائه مد لباس تأسیس کرد و همچنین عطری مردانه به نام خود به بازار داده است.

کد خبر 320566

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha