همشهری آنلاین: علی بیرانوند دروازه‌بان نفت تهران با ابراز اشتیاق از پیوستن به تیم پرسپولیس گفت؛ اگر به این تیم بروم آنها تا ده سال نیاز به دروازه‌بان نخواهند داشت.

بیرانوند

علیرضا بیرانوند در مورد حضورش در پرسپولیس در گفت‌و‌گو با ایلنا اظهار داشت: هر بازیکنی دوست دارد جایی برود که دیده شود. من هم همینطور هستم و دوست دارم به تیم های بزرگ بروم اما با نفت تهران قرارداد دارم و پرسپولیس باید با نفت تهران صحبت کند و رضایت مرا بگیرد. امیدوارم دو تیم با هم کنار بیایند و این اتفاق بیفتد.

وی افزود: خودم دوست دارم به پرسپولیس بروم. دوست دارم جایی بروم که دیده شوم. نفت تهران برایم خیلی زحمت کشیده و آقای قنبرزاده در حقم پدری کرده است. الان 10- 12 سال است در نفت تهران هستم و چون دوست دارم لژیونر شوم و سال‌ها در تیم ملی بازی کنم باید جایی باشم که دیده شوم.

وی ادامه داد: اگر به پرسپولیس بروم دنبال حاشیه نیستم و دوست دارم با آرامش کار کنم. اگر دنبال حاشیه بودم در هفده سالگی ازدواج نمی کردم اما زود ازدواج کردم چون دوست داشتم سالم زندگی کنم و پیشرفت کنم.

وی در مورد احتمال درگیری اش با سوشا مکانی در پرسپولیس اظهار داشت: من با سوشا مشکلی ندارم اما فکر نمی کنم اگر به پرسپولیس بروم سوشا در این تیم بماند. حتی شنیده ام ممکن است من و سوشا با هم معاوضه شویم اما در نهایت همه چیز بین قنبرزاده و طاهری خواهد بود و آنها تصمیم می گیرند. امیدوارم این اتفاق بیفتد چون دوست دارم جایی باشم که دیده شوم.

بیرانوند در پایان گفت: چند سال است که می‌خواهم به تیم های بزرگ بروم اما متاسفانه نشده و دنبال این هستم که اگر به پرسپولیس بروم برای ده سال در این تیم بازی کنم و نمی خواهم یک سال بازی کنم و تمام شوم. اینقدر به خودم اعتماد دارم که بگویم اگر من باشم پرسپولیس تا ده سال دنبال گلر نباشم.

کد خبر 320286

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha