همشهری آنلاین: برخی از صداهای پس‌زمینه‌ای ممکن است به شما کمک کنند که تا راحت‌تر به خواب روید. این نکات را درباره شنیدن این صداها برای به خواب رفتن در نظر داشته باشید:

sleeping

1-   استفاده از نویز سفید را امتحان کنید. نویز سفید صداهای متفاوت در فرکانس‌های متفاوت را با هم ترکیب می‌کند. شما می‌توانید از اپلیکیشن‌های نویز سفید در تلفن هوشمندتان استفاده کنید یا ماشین‌های تولیدکننده نویز سفید (که گاهی به آن‌ها کاندیشنر صدا می‌گویند) بخرید. ضمناً وجود همه فرکانس‌های قابل‌شنیدن در نویز سفید باعث می‌شود که بتوان از آن برای پوشاندن سروصدای آزارنده محیطی استفاده کرد و این ویژگی در به خواب رفتن به شما کمک می‌کند.

2-   گوش دادن به صداهای آرامش‌بخش طبیعت مانند صدای قطرات باران یا صدای امواج غلتان اقیانوس را در نظر داشته باشید. از صداهایی که ممکن است گوش‌خراش باشند، پرهیز کنید.

3-   موسیقی ملایم؛ اما از موسیقی‌های بلند یا موسیقی ترانه‌وار که ممکن است حواس شما را منحرف کنند، پرهیز کنید.

4-   اگر صدای انسان برایتان آرامش‌بخش است از اپلیکیشن‌های تلفن‌های هوشمند استفاده کنید که صداهای آرامش‌بخش انسانی را که عباراتی نامفهوم را به‌طور مکرر پخش می‌کنند، استفاده کنید.

HealthDay

کد خبر 320205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =