همشهری آنلاین: مسئول فرهنگسرای متروی تهران گفت: ترویج و گسترش آثار و محصولات مناسب در فضاهایی مثل مترو، می‌تواند به تعمیق و نهادینه شدن فرهنگ اسلامی در جامعه کمک کند.

عمار

اسماعیل قضاتلو، مسئول فرهنگسرای متروی تهران در گفت‌وگو با عمار فیلم گفت: از طریق تبلیغات تلویزیونی با جشنواره عمار تا حدودی آشنا شده بودم، ضمن این که در چند برنامه اکران‌ فیلم‌های عمار که بعد از نماز در برخی حیسنیه‌ها و مساجد مثل مسجد صاحب الزمان (عج)، هیئت محبان اهل بیت(ع) و فرهنگسرای شرق برگزار شده بود، حضور داشتم و به همین خاطر شناخت خوبی از این جشنواره دارم.

قضاتلو، با اشاره به این که اکران‌های مردمی جشنواره عمار اتفاق خوبی است که باعث شناخته شدن فیلمسازان فعال در حوزه موضوعات انقلاب اسلامی می‌شود، بیان کرد: فضای مترو با توجه به این که روزانه سه تا سه و نیم میلیون مسافر از آن استفاده می‌کنند، بستر مناسبی برای معرفی و دیده شدن کارها و تولیدات فرهنگی است.

وی در همین باره ادامه داد: ترویج و گسترش آثار و محصولات مناسب در فضاهایی مثل مترو، می‌تواند به تعمیق و نهادینه شدن فرهنگ اسلامی در جامعه کمک کند.

مسئول فرهنگسرای متروی تهران، بیان کرد: با توجه به مضامین مناسب فیلم‌های جشنواره مردمی عمار، بر اساس صحبتی که با دست اندرکاران این جشنواره داشتیم، تعدادی از فیلم‌های منتخب عمار را از 14 دی ماه، در ایستگاه‌های اصلی مترو مثل ایستگاه ولی‌عصر(عج)، شهید بهشتی، میدان شهدا، صادقیه، امام خمینی(ره) و ... از طریق نمایشگرهای تبلیغاتی اکران خواهیم کرد.

کد خبر 319954

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha