همشهری آنلاین: صدا و سیما تصمیم دارد مجموعه زمان‌های تبلیغاتی‌اش را با قیمت پایه ۱۳ هزار میلیارد ریال به مزایده بگذارد.

پیام بازریگانی

صدا و سيما  با تراكم نيرو و منابع محدود مالي اعم از بودجه و كاهش تبليغات مواجه است از اين روي هر از چندي سخن‌ از راهكار‌هاي مختلف براي حفظ تعادل در اين رسانه به ميان مي‌آيد.

حذف چند شبكه و تلفيق چندين شبكه در يك شبكه كه در دوران سرافراز صورت گرفت، كاهش و تعديل نيروهاي قراردادي و برون‌سپاري‌ها در توليد، از جمله اين اقدامات است.

اما ظاهرا اين تصميمات نيز نتوانسته مشكلات اين سازمان را مرتفع كند به گونه‌اي كه سايت خبري پارس نوشت: در ماه‌های اخیر حقوق کارکنان تمام وقت این سازمان با تاخیر پرداخت می‌شود. برنامه‌سازی‌ها متوقف شده و اضافه کاری کارکنان نیز در بسیاری از حوزه ها قطع شده است.

اين سايت خبري در ادامه مدعي شد، صدا و سیما به زودی کلیه زمان‌های تبلیغاتی تلویزیون و رادیو سراسری و استانی و مشارکتی خود را به حداقل دو و حداکثر سه آژانس تبلیغاتی از طریق مزایده واگذار خواهد کرد.

بر اساس ارزیابی‌های کارشناسی کارشناسان مالی درون و برون رسانه ملی، احتمالا قیمت پایه کلیه زمان‌های تبلیغاتی تلویزیون و رادیو 13 هزار میلیارد ریال است.

طرحی اولیه‌ای که برای این پیشنهاد مورد پذیرش محمد سرافراز قرار گرفته نشان می‌دهد، سه برنده این مزایده، ٢٢ میلیون ثانیه امکان پخش آگهی تلویزیونی(سیما) و ١٠ میلیون ثانیه امکان پخش آگهی در رادیو(صدا) را دارند.

کد خبر 319900

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha