همشهری آنلاین: پیپر اسپیس یا همان فضای کاغذی (paperspace) یک نوع کامپیوتر جدید است. شما می‌توانید از طریق هر مرورگر وب به این نوع کامپیوتر دسترسی داشته باشید.

paperspace

یک دستگاه کم هزینه به طور خاص برای دسترسی به کامپیوتر پيپر اسپيس در فضای ابری طراحی شد. پيپر اسپيس می‌تواند بیشتر برنامه‌های کاربردی شما را اجرا کند. قابلیت و عملکرد آن برای نرم افزارهای 3D CAD، رندر، شبيه سازي و ادیت عکس و فیلم مناسب است.

به گزارش هم آگاه با پيپر اسپيس اشتراک صفحه نمایش یا screen sharing داخلی است و انتقال فایل‌ها تقریبا سریع و آنی انجام می‌شود بنابراین تاخیر همگام سازی در فضای دخیره سازی ابری وجود ندارد. این کامپیوتر برای گروه‌هایی که در فواصل بیش از حد طولانی با یکدیگر همکاری دارند مناسب است. لپ تاپ قدیمی خود را به یک ماشین جدید تبدیل کنید. پيپر اسپيس به شما این امکان را می‌دهد تا با یک هزینه ماهیانه اندک به یک کامپیوتر قدرتمند دسترسی داشته باشید.

اگر شما نیازمند ماشین‌ها و سیستم عامل‌های متعدد هستید این کامپیوتر گزینه عالی برای هدف شما است. این کامپیوتر در حال حاضر با سیستم عامل لینوکس و ویندوز کار می‌کند اما بر اساس برنامه در آینده سیستم عامل‌های دیگری نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اگر به یک کامپیوتر برای یک پروژه ماهیانه نیاز دارید با پيپر اسپيس می‌توانید در کمتر از پنج دقیقه به کامپیوتر مورد نیاز خود دست یابید. بر خلاف کامپیوترهای معمولی شما برای هر چیزی که مورد استفاده قرار می‌دهید هزینه پرداخت می‌کنید و هر زمان که خواستید می‌توانید آن را لغو کنید. از سریعترین دسکتاپ مجازی استفاده کرده و کسب و کار خود را با نسل بعدی زیرساخت‌های محاسباتی تلفیق کنید.

کد خبر 319202

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha