همشهری آنلاین: برگزیدگان رشته‌های ترتیل و حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن کریم برادران در سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم طی مراسمی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، اسامی برگزیدگان رشته‌های ترتیل و حفظ 10 و 20 جزء قرآن اعلام شد.

  • نفرات برتر حفظ 10 جزء برادران

محمد شریفی از مرکزی، روح‌الله ناظمی از اصفهان، مسعود صیاف‌زاده از تهران به عنوان ممتاز و شهاب‌الدین خوجملی از گلستان و میثم یوسفی از قم به عنوان حافظ شایسته تقدیر معرفی شدند.

هیأت داوران هیچ یک از شرکت‌کنندگان را به عنوان حافظ عالی در رشته حفظ 10 جزء انتخاب نکردند.

  • نفرات برتر رشته حفظ 10 جزء خواهران

آرزو اسلامی از تهران به عنوان ممتاز، زینب رجب نژاد از قم، منیره حسن‌زاده از خراسان رضوی و سمیه شوشتری از مازندران به عنوان عالی و همچنین فرزانه خیام نکویی از اصفهان شایسته تقدیر شناخته شدند.

  • نفرات برتر رشته حفظ 20 جزء برادران

عباس چنینی از اصفهان، محمد باباخان از تهران، محمد‌رضا رضایی از گلستان، محمد انگشتبه از بوشهر به عنوان حافظ ممتاز و علی شیخ جامی از خراسان رضوی به عنوان حافظ عالی در رشته 20 جزء معرفی شدند.

  • نفرات برتر رشته حفظ 20 جزء خواهران

راضیه رحیمی از اصفهان، سعیده احمدی از قم، فرزانه صادقی از گیلان و سکینه سفری از قزوین به عنوان حافظ ممتاز، مریم جاسمی از خوزستان، فاطمه زرین از آذربایجان غربی، فاطمه خالقی از خراسان رضوی، فائزه قضاوی از اصفهان و حمیده حسینی از فارس به عنوان نفرات سطح عالی این دوره از مسابقات معرفی شدند.

  • نفرات برتر رشته ترتیل

سیدرضا حسینی از زنجان حائز رتبه ممتاز و محمدجواد جاوری از تهران و عبدالامام حمادی از خوزستان موفق به کسب رتبه عالی شدند و جواد رشیدتولایی از خراسان رضوی و محمدحسن حسن‌زاده از یزد به عنوان قاری شایسته تقدیر در رشته ترتیل معرفی شدند.

کد خبر 319036

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha