همشهری آنلاین: فرمانده پایگاه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان مرزی آستارا، از اجرای تمرین مواضع پدافندی در این پایگاه خبر داد.

نیروی دریایی

ناخدا سوم مرتضی یوسفی در گفت وگو با ایرنا افزود: نیروی دریایی ارتش در شهرستان آستارا از آمادگی کامل در راستای دفاع از مرزهای آبی برخوردار است.

وی گفت: در همین راستا صبح امروز(سه شنبه) با استفاده از تجهیزات و ادوات مستقر در این پایگاه، تمرین مواضع پدافندی در نوار ساحلی شهرستان آستارا برگزار شد.

یوسفی ادامه داد: تمرین مواضع پدافندی با هدف به نمایش گذاشتن توان نظامی این پایگاه در راستای مقابله با هرگونه تحرکات برگزار شد.

وی گفت: این روند در روزهای آتی نیز توسط نیروهای مستقر در پایگاه دریایی ارتش اجرا می شود و از مرزنشینان آستارایی خواستاریم در صورت شنیدن صداهای احتمالی برخاسته از این تمرین، هیچگونه رعب و وحشتی نداشته باشند.

آستارا به عنوان پیشانی ورودی دریای خزر از سمت کشور جمهوری آذربایجان، دارای پایگاه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محدوده روستای سیبلی است.

شهرستان مرزی آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و 38 کیلومتر مرز خشکی و 15 کیلومتر مرز آبی با کشور جمهوری آذربایجان دارد.

کد خبر 319021

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha