سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۵:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: اخبار ارسالی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایـسنا) از مرز یک میلیون گذشت.

در خبر شمار یک میلیون خبرگزاری ایسنا آمده است: پس از ارسال نخستین خبر خبرگزاری دانشجویان ایران با ابراز لطف مقام معظم رهبری نسبت به تاسیس این خبرگزاری با بیان تفقدآمیز «اخبار خوب، مفید و امید بخش مخابره کنید. انشاالله موفق باشید.» ایسنا امروز (سه‌شنبه 27 شهریورماه 1386) به یاری خداوند منان و درایت بانیان و با همت دانشجویان متعهد کشورمان از مرز انتشار یک میلیون خبر گذشت.

در گزارش ایسنا آمده است: خبرگزاری دانشجویان ایران در قالب موسسه‌ فرهنگی خبری جهاددانشگاهی به عنوان یکی از ثمرات طیبه‌ انقلاب اسلامی از نخستین روز تاسیس تا به امروز با اتکا به نیروهای بی‌ادعای دانشجو تلاش کرد با گسترش فرهنگ اطلاع‌رسانی صادقانه و بی‌طرفانه درعین توجه به صحت و سرعت به عنوان دو ویژگی اصلی خبر مطلوب و همچنین شکل‌دهی یک جنبش رسانه‌یی پویا در کشور، گام‌های محکمی درجهت تحقق آرمان «ایران به روایت ایران» بردارد.

این گزارش افزوده است:ایسنا اکنون پس از قریب به 8 سال فعالیت مستمر، با استناد به گزارش‌های رسمی ارائه شده از سوی مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین گزارشات آماری غیر رسمی به عنوان اصلی‌ترین مرجع خبری روزنامه‌های کثیرالانتشار و با نفوذترین خبرگزاری کشور مشغول فعالیت است و امید دارد بتواند به سمت تحقق شعار «جهان به روایت ایران» گام بردارد.

ایسنا تاکید کرده:درحال حاضر سایت ایسنا علاوه بر صدها هزار مخاطب غیرمستقیم که از طریق روزنامه‌های سراسری در جریان اخبار این خبرگزاری قرار می‌گیرند، روزانه بطور متوسط 41 هزار و 500 بازدید کننده مستقیم از 196 کشور جهان دارد که 80 درصد این بازدیدکنندگان از کشور عزیزمان ایران اسلامی به این سایت مراجعه می‌کنند.

پس از ایران، کشورهای آمریکا ، کانادا، آلمان، انگلیس، امارات، سوئد، فرانسه، هلند و استرالیا به ترتیب در رتبه‌های بعدی تعداد بازدیدکننده‌های سایت ایسنا قرار دارند.

همشهری‌آنلاین برای همکاران خود در ایسنا آرزوی توفیق دارد

کد خبر 31816

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز