چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
۰ نفر

نمی‌دانم فرصت کردی به نمایشگاه مطبوعات بیایی و سری به غرفه‌ی همشهری و دوچرخه هم بزنی یا خیر؟ به‌هر‌حال، بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، از ۱۷ تا ۲۲ آبان ۹۴ در مصلای امام خمینی‌(ره) برپا شد. خیلی از نوجوانان به غرفه‌ی دوچرخه آمدند، جای شما خالی.

دوچرخه شماره ۸۱۲

دوچرخه شماره ۸۱۲

 تعدادي از خوانندگان و خبرنگاران افتخاري سال‌هاي گذشته‌ي دوچرخه هم آمدند و با همكاران ديداري تازه كردند. مهمانان ويژه‌اي هم  داشتيم و چند نفر از خبرنگاران جوان هم طبق برنامه‌اي كه اعلام شده بود در غرفه حضور پيدا كردند. باز هم جاي شما خالي. اما اگر نتوانستي بيايي، يا وقتي آمدي كه خيلي‌ها نبودند، اين‌جا تعدادي از عكس‌هاي نمايشگاه را آورده‌ايم تا ديداري تازه كني با غرفه‌ي دوچرخه و‌...  و بگوييم كه حكايت هم‌چنان باقي است!

 

دوچرخه شماره ۸۱۲

هوشنگ مرادي‌كرماني، نويسنده‌ي نامدار و عضو فرهنگستان زبان و ادب فارسي، بعدازظهر پنج‌شنبه، 21 آبان 94، در غرفه‌ي دوچرخه. در اين تصوير، از چپ به راست، فرهاد حسن‌زاده، دبير بخش ادب و طنز دوچرخه، عباس تربن، مسئول صفحه‌ي كتوني و سروش طباطبايي‌پور، مدير داخلي دوچرخه ميزبان مرادي‌كرماني هستند.

 

دوچرخه شماره ۸۱۲

فريدون عموزاده‌خليلي، پايه‌گذار و نخستين سردبير دوچرخه و حديث لزرغلامي، مسئول صفحه‌ي خانه‌ي فيروزه‌اي، بعدازظهر جمعه در بخش دوچرخه (غرفه‌ي همشهري).

 

دوچرخه شماره ۸۱۲

حضور خواننده‌هاي فعال، خبرنگاران افتخاري، خبرنگاران جوان و خبرنگاران افتخاري سال‌هاي پيش، هميشه خاطره‌انگيز است. اين‌جا شيوا حريري، دبير بخش نوجوانان، ميزبان فائزه و فرزانه رضايي، خبرنگاران امروز و ديروز دوچرخه است.

 

دوچرخه شماره ۸۱۲

«چرا نوجواني‌ام تمام نمي‌شود؟»...

يادداشت‌هاي نوجوانان امروز و ديروز، در اين دفترچه‌ها، از يادگاري‌هاي ارزشمند حضور دوچرخه در نمايشگاه‌هاي مطبوعات است.

 

دوچرخه شماره ۸۱۲

مصطفي رحماندوست، پيش از ظهر جمعه 22 آبان 94، مهمان دوچرخه و همشهري بود.

 

دوچرخه شماره ۸۱۲

 

دوچرخه شماره ۸۱۲

کد خبر 318020

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha