مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۱:۲۷
۰ نفر

معاون برنامه ریزی و ارزیابی ستاد تبصره 13، گفت: سال آینده همه خودروهای مسافربری که با نوارهای نارنجی رنگ در شهر‌ها تردد می‌کنند و برای مسافربری حرفه ای ثبت نام کرده اند، دارای تاکسی خواهند شد.

سید رضا فاطمی‌در بخش گفتگوی ویژه خبر شبکه 2 سیما با بیان این که سال آینده همه مسافربرهای شخصی، دارای تاکسی‌های به رنگ زرد یا سبز خواهند شد، افزود: 2 خودرو‌ساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا وظیفه تأمین تاکسی‌های مورد نیاز کشور، هر کدام به میزان 50 درصد را بر عهده گرفته اند.

وی با اشاره به این که مسافربرهای شخصی می‌توانند از تسهیلات بسیار مناسب بانکی در زمینه دریافت تاکسی بهره مند شوند، افزود: این افراد برای دریافت تاکسی‌های خود می‌توانند از وام‌های بانکی 5 و 7 میلیون تومانی با بهره کم استفاده کنند.

معاون برنامه‌ریزی و ارزیابی ستاد تبصره 13 با تأکید بر این که در سال آینده همه مسافربرهای شخصی ساماندهی و دارای تاکسی می‌شوند، گفت: شغل تاکسیرانی و مسافربری از شریف ترین شغل‌هاست و برای این که کشور بتواند در زمینه جذب گردشگر خارجی به موفقیت چشمگیری دست یابد،‌ نیاز به رانندگان تاکسی مسلط به زبان خارجی با معلومات بالا دارد. علاوه بر این بخش حمل و نقل عمومی ‌با در نظر گرفتن مسائل امنیتی و اقتصادی آن باید ساماندهی شده و از نظم خاصی برخوردارشود.

کد خبر 31792

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز