چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: حسین علیشاپور، خواننده از همکاری با پیمان خازنی برای انتشار آلبومی در فضای موسیقی گل‌ها خبر داد.

علیشاپور خازنی

به گزارش همشهری‌آنلاین حسین علیشاپور با ابراز امیدواری از اینکه این همکاری با توجه به شناخت بسیار خوب پیمان خازنی از موسیقی دیروز و امروز و همچنین خلق ملودی‌های ماندگار ،نتایج خوبی را برای موسیقی در بر داشته باشد در مورد ساختار این آلبوم گفت: این اثر با فرم ارکسترال و با بهره‌گیری از شاعران معاصر قسمت عمده‌ای از ضبط خود را پشت سر گذشته است و به زودی وارد مرحله نشر خواهد شد.

 علیشاپور که تا كنون اجراهاي متعددي را در كنار كيهان كلهر نوازنده مطرح كمانچه تجربه كرده است، پیش از این نیز با هنرمندانی چون مسعود شعاری،محسن نفر، پیمان سلطانی ، علی قمصری و بهزاد عبدی همکاری داشته است. وی هم اکنون خوانندگی ارکستر سازهای ملی را بر عهده دارد و همچنین در طول این سالها برای معرفی موسیقی ایران در کشور های انگلستان ، مجارستان،بلژیک،فرانسه ، هندوستان، روسیه ،ازبکستان ،بحرین، ترکیه و عراق به روی صحنه رفته است.

پيمان خازني كه در سال‌هاي اخير علاقمندي‌اش به موسيقي گل‌ها و اركسترنويسي اين ژانر نشان داده است، در اين خصوص ابراز اميدواري كرده است كه بتواند در اين اثر دين خود را به موسيقي ارزشمند گل‌ها ادا كند. وي درباره همكاري با حسين عليشاپور ابراز داشت كه وي يكي از آگاه‌ترين آواز خوانان معاصر است كه موسيقي گلها را بسيار خوب درك كرده است و آثار من را به بهترين وجه اجرا كرده است.

اجرایی متفاوت؛ نگاهی به کنسرت علیشاپور-رستمی

خازنی افزود:اميدوارم قاطبه مردم اين كارها را دوست داشته باشند. از پیمان خازنی نیز در مقام آهنگساز تا به حال آثار متعددی منتشر شده است که از پرفروش‌ترین آنها می‌توان به آلبوم‌های به یاد من باش، پریچهره، شوخی، کجاست خانه باد، تو را ای کهن بوم وبر دوست دارم، اشاره کرد. این مولف همچنین چندين موسیقی فیلم، انیمیشن و نمایش را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 316832

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha