همشهری آنلاین: مهندس محمود اعلایی رئیس هیأت‌مدیره شرکت حلما گستر خاورمیانه فضای فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را نیازمند حضور شرکت‌های بزرگ می‌داند.

ICT

وی با اشاره به اینکه برای ارائه سرویس‌های مناسب به ذینفعان سازمان‌های بزرگ با استفاده از فناوری‌های روز دنیا نیازمند تغییر نگرش در نحوه مدیریت شرکت‌ها هستیم افزود: خوشبختانه تمام مدیران کشور متفق‌القول هستند که مسیر تعالی و پیشرفت کشور و راه توسعه سازمان‌ها از طریق بکارگیری فناوری‌های نوین ارتباطات و اطلاعات است.

مهندس اعلایی ایجاد ساختارهای فنی و زیرساخت‌های حداقلی در حوزه ICT سازمان‌ها را تأئیدی بر این مدعا دانست و افزود: اما بدیهی است برای اجرای ابرپروژه‌ها در این حوزه، نیازمند اطمینان سازمان‌ها به بخش خصوصی هستیم.

رئیس هیأت‌مدیره شرکت حلما گستر خاورمیانه با اشاره به اینکه اکثر شرکت‌های موجود، کوچک بوده و توان طراحی و اجرای مگا پروژه‌ها را ندارند گفت: باید با ادغام شرکت‌های کوچک و ایجاد هم‌افزایی مناسب، علاوه بر افزایش توان فنی و سرمایه‌ای شرکت‌های بزرگ به سمت جلب اطمینان کدیران سازمان‌های بزرگ اقدام کنیم.

مهندس اعلایی، کاربران را مصرف‌کنندگان نهایی سرویس و خدمات سازمان‌ها دانست و یادآور شد: با اجرای هر مگاپروژه باید زمان دریافت خدمات و هزینه‌های مرتبط با آن کاهش یابد و علاوه بر این می‌بایستی شاهد ارتقاء کیفیت خدمات و رضایت بیشتر کاربران باشیم.

وی برگزاری نمایشگاه الکامپ 2015 را فرصتی مناسب و نقطه عطفی برای فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور دانست و افزود: اطمینان دارم در این نمایشگاه شاهد عرضه توانمندی‌های بسیار مناسبی از سوی شرکت‌های مختلف خواهیم بود.

رئیس هیأت‌مدیره شرکت حلما گستر خاورمیانه درباره آنچه که این شرکت در الکامپ 2015 به نمایش خواهد گذاشت گفت: ارائه مدل و جزئیات طراحی و اجرای ابر پروژه‌های وایفای (Wi-Fi)، پی‌منت (Payment)، Loyalty وMVNO در دستور کارمان قرار دارد. در واقع نشان خواهیم داد که چگونه یک مشترک با یک حساب کاربری به کلیه سرویس‌های موردنظرش دست می‌یابد.

مهندس اعلایی همچنین گفت در طول 4 روز نمایشگاه 36 سمینار تخصصی برای دانشجویان، مدیران و علاقمندان برگزار خواهیم کرد تا با آخرین تکنولوژی‌های مربوط به طراحی و اجرای مگاپروژه‌ها آشنا شوند.

رئیس هیأت‌مدیره شرکت حلما گستر خاورمیانه در پایان این گفت‌وگو با اشاره به اینکه شروع رشد صنعت ICT در کشور همزمان با آغاز تحریم‌های ظالمانه بوده است گفت: در عین حال بعد از تحریم شاهد تحول بزرگی با آغاز همکاری با شرکت‌های بزرگ دنیا از جمله شرکت‌های آمریکایی در این صنعت خواهیم بود.

کد خبر 316675

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha