حسابرسی سال ۹۲سازمان‌های وابسته به شهرداری تهران روز گذشته با بررسی گزارش حسابرسی سازمان میادین میوه وتره بار فرآورده‌های کشاورزی شهر تهران در شورای شهر آغاز شد.

شورای شهر

رئيس شوراي شهر در جريان ارائه گزارش حسابرسي سازمان‌هاي شهرداري با اشاره به اينكه سيستم مالي شهرداري تهران مدرن‌تر و جلوتر از دولت و حتي بانك‌هاست، گفت: در شوراي سوم كه پيشنهاد حسابداري تعهدي ارائه شد، شورا پذيرفت و شخص شهردار نيز با ايستادگي همه جانبه از اجراي اين سيستم مالي حمايت كرد. به گفته مهدي چمران، اين سيستم مالي به‌گونه‌اي است كه حتي تهاتر هم قابل حسابرسي است. وي در ادامه افزود: با وجود اينكه بسياري از بندهاي اين گزارش‌هاي حسابرسي در سال‌هاي بعد قابل اصلاح است اما اين دليل نمي‌شود كه در كار حسابرسي تشكيك كرد.

چمران همچنين با اشاره به نتيجه گزارش سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري تهران اظهار داشت: متأسفانه برخي ايرادات كه از طرف حسابرس ارائه شده است به‌دليل «عدم‌دسترسي»، «عدم‌اطلاع»، «عدم‌پاسخگويي» و «عدم‌ارائه اسناد» است زيرا در زمان مقرر كه حسابرسان در سازمان‌ها و شركت‌ها مستقر هستند، ارائه نشده است. وي در ادامه خاطرنشان كرد: بر همين اساس از مديران عامل شركت‌ها و سازمان‌ها و شهرداران مناطق مي‌خواهيم در زمان حضور حسابرسان اسناد مورد نياز را ارائه دهند چرا كه ارائه اسناد بعد از حصول نتايج حسابرسي فاقد ارزش و تأثيرگذاري خواهد بود. گفتني است در مورد گزارش حسابرسي سازمان ميادين ميوه وتره بار تهران، گزارش حسابرسي از اين سازمان براساس بندهاي استاندارد مشروط اعلام شد.

کد خبر 314925

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha