همشهری آنلاین: در پایان رقابت‌های قهرمانی کشور روئینگ آقایان، تیم تهران با کسب ۱ مدال طلا و ۱ مدال نقره عنوان قهرمانی را کسب کرد.

Rouing

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور روئینگ آقایان از روز سه‌شنبه 26 آبان ماه با برگزاری دور مقدماتی و نیمه نهایی آغاز شد. در ادامه این رقابت‌ها مسابقات دور فینال در دو ماده روئینگ تک‌نفره سبک وزن و روئینگ تک‌نفره سنگین وزن صبح روز چهارشنبه در دریاچه آزادی برگزار شد و چهره نفرات و تیم‌های برتر مشخص گردید.

در رقابت فینال A روئینگ تک‌نفره سبک وزن، حامد خدری از بوشهر صاحب مدال طلا شد، محمدحسین حقی از تهران مدال نقره دریافت کرد و رضا قهرمانی از آذربایجان غربی مدال برنز را بر گردن آویخت. علی نیکوخصال نیز در رده چهارم ایستاد.

در فینال B این ماده، سینا حسینی از گیلان، محمدرضا اسکندری از زنجان و احسان زنگنه از کرمانشاه عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در فینال A روئینگ تک‌نفره سنگین وزن، خشایار عباس‌آبادی مدال طلا بر گردن آویخت، محمد باقری از آذربایجان غربی صاحب مدال نقره شد و حمیدرضا رضوانی از تهران توابع مدال برنز به دست آورد. حمیدرضا چوبداری از همدان در این رقابت چهارم شد.

در فینال B این ماده، پیام مطاعی از کرمانشاه، آرین ملک‌محمدی از گیلان، جاوید محمدی از زنجان و امیرمسعود عادلی از لرستان اول تا چهارم شدند.

بر این اساس در پایان دو روز مسابقه تیم تهران با 1 مدال طلا و 1 نقره به عنوان قهرمانی دست یافت، بوشهر با 1 مدال طلا دوم شد و آذربایجان غربی با 1 مدال نقره و 1 مدال برنز در رده سوم قرار گرفت.

در پایان مسابقات مراسم توزیع مدال با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی برگزار شد و به تیم‌های برتر کاپ قهرمانی اعطا گرديد.

کد خبر 314546

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha