همشهری آنلاین: دیدار دو تیم باشگاهی بارسلونا و رئال مادرید موسوم به ال‌کلاسیکو در پی حملات تروریستی مرگبار هفته گذشته در پاریس، تحت تدابیر شدید امنیتی در پایتخت اسپانیا برگزار می‌شود.

spain

خبرگزاري‌هاي مي‌گويند در نشست مسئولان دو باشگاه، پلیس و دولت اسپانیا قرار است دربارۀ تعداد نیروهای پلیسی که امنیت برگزاری یکی از مهم‌ترین مسابقات فوتبال در سطح جهان را تامین می‌کنند، تصمیم گیری شود.

هنوز آمار دقیقی از تعداد نیروهای امنیتی که مسئول تامین امنیت این مسابقه هستند، اعلام نشده است اما گفته می‌شود بیش از 1500 نیروی پلیس سواره و پیاده همراه با سگ و مجهز به ردیاب‌های فلزی امنیت این مسابقه را تامین خواهند کرد.

ورزشگاه 80 هزار نفری اِستاد دو فرانس جمعه شب هنگام برگزاری مسابقۀ دوستانه فوتبال میان تیم‌های ملی فرانسه و آلمان هدف حملۀ تروریستی قرار گرفت.

در روزهای اخیر نیز به علت نگرانی‌های امنیتی مسابقات دوستانۀ فوتبال میان تیم‌های اسپانیا و بلژیک در شهر بروکسل و آلمان و هلند در شهر هانوفر برگزار نشد.

از مجموع 229 ال کلاسیکوی برگزار شده، سهم بارسلونا و رئال مادرید به ترتیب 89 و 92 پیروزی بوده و 48 بازی نیز به تساوی انجامیده است.

کد خبر 314420

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha