دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
۰ نفر

پگاه شفتی: کوچک، قابل حمل و سبک! این‌روزها ابزارک‌ها با این مشخصات دلبری می‌کنند.

دوچرخه شماره ۸۱۰

رنگارنگ و هوشمند. ساده و نه‌چندان گران. کاربردی و مدرن. به‌همین دلیل است که دنیای ابزارک‌ها این‌طور پررونق است و مشتری از در و دیوارش بالا می‌رود!

دوچرخه شماره ۸۱۰

کفش هوشمند

نامش «لوشل» (Lechal) است و کاربر را تا رسیدن به مقصد راهنمایی می‌کند. چگونه؟ فقط با لرزش، آن‌وقت كاربر متوجه می‌شود که دارد مسیر را درست مي‌رود يا نه. البته کمپانی یک کار انسان‌دوستانه هم انجام داده است: قیمت این کفش 100 دلار است، اما هرکس این کفش را بخرد، در واقع دو جفت خریده‌است، یکی برای خودش و یکی به رایگان در اختیار معلولی قرار می‌گیرد که از مشکلات بینایی رنج می‌برد.

دوچرخه شماره ۸۱۰

شارژر کوچولو!

لپ‌تاپ‌ها وقتی خوب و دوست‌داشتنی هستند که شارژ داشته باشند. ولي امان از آن روزی که شارژشان تمام شود. آن‌وقت باید یک کابل دراز و بدقواره را  همه‌جا با خودمان این طرف و آن‌طرف بکشیم. اما «پکیج زالت» این مشکل را حل کرده است. یک شارژر کوچکِ هشتاد گرمی که شبیه به یک باتری چاق طراحی شده و به‌راحتی لپ‌تاپ را شارژ می‌کند و البته احتیاج به‌هیچ سیم و کابلی نیست. این شارژر هم‌چنین دو پورت یو.اس. بی دارد و می‌تواند هم زمان دستگاه دیگری را نیز شارژ کند!

دوچرخه شماره ۸۱۰

دیجیتال کوچک!

مخصوص مستندسازان و ورزشکاران ماجراجو ساخته شده است. این دوربین کوچک می‌تواند با وضوح 4کی یا چهار برابر فرمت فول اچ‌دی، 24فریم در ثانیه فیلم بگیرد. این دوربین کوچک قابلیت تعویض لنز دارد و هم‌چنین از یک فیلتر برای فیلم‌برداری از صحنه‌هایی با نور کم، برخوردار است.

دوچرخه شماره ۸۱۰

چمدان آبی باهوش!

نامش «آبی باهوش» (BlueSmart) است و یک چمدان همراه، برای سفرهای هوایی است. این چمدان که همراه مسافر به داخل هواپیما می‌آید دارای یک ردیاب بلوتوثی است که هرجا باشد کاربر می‌تواند ردیابی‌اش کند. هم‌چنین این چمدان می‌تواند بار درون خودش را بکشد و محاسبه کند و اگر سنگین‌تر از میزان مجاز بود، کاربر را آگاه کند. از همه مهم‌تر دارای یک پورت یو‌اس‌بی است تا همیشه و در هر حالتی بتواند گوشی یا دیگر دستگاه‌های هوشمند همراه را شارژ کند!

دوچرخه شماره ۸۱۰

زیرلیوانی مکان‌نگار!

وقتی لیوان نوشیدنی را رویش بگذارید، این زیرلیوانی چوب‌پنبه‌ای اندکی تر می‌شود و نقشه‌ی توپوگرافی خودش را درست مانند عکس‌های واقعی توپوگرافی به رخ می‌کشد. توپوگرافی یا عارضه‌نگاری، دانشِ نقشه‌برداری از سطوح جغرافیایی همراه با تمام جزئیات است. فعلاً  هر كدام از این زیرلیوانی‌ها مي‌تواند از شش منطقه در آمريكا را نشان بدهد.

دوچرخه شماره ۸۱۰

خردکن همه‌کاره!

«میلواکی ام18»یک خردکن صنعتی با قدرت بسيار بالا است، که فقط با باتری کار می کند و نیازی به سیم‌های دست و پاگیر ندارد. این خردکن دارای یک تیغه‌ی بسیار تیز چرخی شکل است که هم‌زمان هم می‌برد و هم خورد می‌کند. دسته‌ی این خوردکن طوری طراحی شده كه ایمنی کاربر در هنگام کار بالا برود و هم‌چنین انرژی کم‌تری از او مصرف كند، چون به‌طور كامل فشاری را که به دست کاربر وارد مي‌شود، محاسبه شده كه در کم‌ترین حد خود باشد!

کد خبر 314358

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha