همشهری آنلاین: نخستین کیت آموزش ریاضی پایه دوم ابتدایی توسط معلم و هنرمند بازنشسته استان یزد طراحی و تولید شد. این کیت‌های آموزشی تاییدیه کارشناسان اداره آموزش پرورش استان را نیز دریافت کرده و هم اکنون در مدارس توسط معلمان و دانش آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیت آموزشی

رادمنش معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش یزد در گردهمایی یکصد نفر از مدیران و معلمین کلاس‌های اول و دوم ابتدایی این استان گفت: کیت‌های ریاضی پایه‌های اول و دوم ابتدایی برای نخستین بار در کشور طراحی و تهیه شد.

وی ادامه داد: کیت‌های آموزش ریاضی توسط گروهی از صاحبنظران اداره کل آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به نتایج بررسی‌ها و کارشناسی‌ها روی این کیت‌های آموزشی گفت: اثربخشی و نقش این وسایل کمک آموزشی در تدریس مورد تأیید قرار گرفته است و به معلمان مدارس و دانش آموزان به ویژه والدین آنها توصیه می‌شود از این کیت‌های آموزشی استفاده کنند تا امکان تفهیم بهتر مطالب برای دانش آموزان فراهم شود.

کیت آموزشی

این کیت‌های آموزشی توسط حسین ایرج یغمایی بازنشسته آموزش و پرورش طراحی و تولید شده است. حسین ایرج یغمایی بالاترین امتیاز ابداع و اختراع در ساخت وسائل کمک آموزشی را از کمیسیون ارزیابی و ارزشگذاری وزارت آموزش و پرورش دریافت کرده و مجوز ساخت وسائل مذکور را دارا است.

یغمایی نیز در این گردهمایی گفت: تاکنون برای دوره‌های پیش دبستانی تا دانشگاهی وسائلی طراحی و ساخته‌ام که در موزه علوم طبیعی یزد و بسیاری از مدارس استان و دیگر شهرهای کشور مورد بهره برداری قرار گرفته‌اند.

کیت آموزشی

وی درباره کیت‌های آموزش ریاضی سال‌های سوم تا ششم ابتدایی نیز گفت: طراحی و ساخت کیت‌های ریاضی سوم تا ششم ابتدایی را به پایان رسانده‌ام که پس از طی مراحل تکمیلی در آینده معرفی خواهند شد.

کد خبر 314076

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha