همشهری آنلاین: مدیران صداوسیما از سرمربی تیم فوتبال استقلال عذرخواهی کردند.

علی ضیا

علي ضيا مجري تلويزيون پس از انتشار كليپ جنجالي‌، مورد غضب طرفداران استقلال و سرمربي اين تيم قرار گرفت. او كه پس از انتشار اين كليپ از سرمربي آبي‌ها به دليل نوع واكنشش پس از گل دقايق پاياني تيم پرسپوليس عذرخواهي كرده اما همچنان در صدر اخبار صدا و سيمايي قرار دارد تا آنجا كه خبر ممنوع التصوير شدنش منتشر شد.

تسنيم نوشت: پس از انتشار کلیپی از علی ضیا مجری تلویزیون که در آن پس از گل پرسپولیس در دربی 81، از الفاظ نامناسبی درباره پرویز مظلومی استفاده کرده و باعث ناراحتی سرمربی استقلال شده بود، مدیران صداوسیما در تماس با مظلومی از اتفاق رخ داده عذرخواهی کردند.

گفته می‌شود مدیران صداوسیما در این تماس تلفنی به سرمربی استقلال گفته‌اند که ضیا تا اطلاع ثانوی ممنوع‌التصویر شده تا درباره وی تصمیم‌گیری شود.

همچنین حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید به همراه علی ضیا به اردوی استقلال می‌رود تا واسطه آشتی این مجری با سرمربی استقلال شود.

معاون سیما نيز از ممنوع‌التصویری «علی ضیاء» مجری برنامه‌های تلویزیونی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

«علی‌اصغر پورمحمدی» گفت: علی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنو‌ع‌التصویر شده و اجازه اجرای برنامه در صداوسیما ندارد.

وی ادامه داد: حضور در یک مهمانی واقع در یک رستوران، توهین به تیم استقلال و توهین به مربی تیم استقلال دلایلی است که منجر به ممنوع‌التصویری علی ضیاء شده است.

معاون سیما درباره مدت زمان این ممنو‌ع‌التصویری گفت: زمان در نظر گرفته شده مشخص نیست. پرونده ایشان در کمیته انضباطی مجریان صداوسیما مطرح شده تا بررسی شود و پس از بررسی موضوع مشخص می‌شود که تا چه زماني ممنوع‌التصویر خواهد بود.

وی همچنین درباره برنامه «امشب» که قرار بود سری جدید آن نیز با اجرای علی ضیاء روی شبکه یک سیما برود به فارس گفت: سری جدید به روال سابق خود می‌تواند به روی آنتن برود ولی قطعاً مجری آن فرد دیگری خواهد بود.

پورمحمدی گفت: ممنوع بودن حضور علی ضیاء شامل تلویزیون، رادیو و حتی مراکز استان‌ها است.

کد خبر 312575

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha