همشهری آنلاین: پرویز مظلومی با بیان اینکه کی‌روش بهتر است روی بازی‌های سختی که در پیش دارد مثل بازی با گوام و ترکمنستان تمرکز کند، گفت از مجری تلویزیون شکایت خواهد کرد.

مظلومی پرویز

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیمش در مقابل فولاد گفت: با توجه به فرصت اندکی که داشتیم و بارندگی هوا، تمرین آن چنانی نداشتیم، فقط دیروز یک تمرین در سالن داشتیم و خودمان را آماده کردیم برای این بازی که حکم مرگ و زندگی دارد، تیمی که حذف شود دیگر نمی‌تواند در این بازی‌ها حضور داشته باشد، بنابراین پیروزی در این بازی بسیار مهم است.

سرمربی آبی‌ها ادامه داد: قهرمانی در جام حذفی، برای رسیدن به آسیا نزدیک‌ترین راه است، با احترام برای حریفمان، خودمان را در این بازی برای پیروزی آماده کردیم و می‌خواهیم فولادی‌ها را شکست دهیم و با پیروزی در برابر فولاد خودمان را برای قهرمانی آماده کنیم و به آسیا برویم.

او در رابطه با جاسم کرار و وضعیت او در این تیم گفت: راجع به جاسم کرار و بازی دربی دیگر هیچ حرفی نمی‌زنم، اینجا جز حرف‌هایی در رابطه با بازی فولاد، چیز دیگری می خواهم نگویم، برای بازی فردا به جز کرار همه بازیکنانمان را داریم و هیچ مصدوم و محرومی نداریم. بچه‌ها کمی از بازی پرسپولیس ناراحت هستند و سعی کردیم با صحبت کردن، آنها را آماده این بازی کنیم.

مظلومی در در رابطه حرکت و عذرخواهی مجری تلویزیون گفت: من فقط می توانم بگویم متاسفم نمی‌خواستم در این مورد صحبت کنم، ایشان آدم‌های زیادی را واسطه کردند تا بتوانند در این باره حرف‌هایش را بزند اما من هنوز تصمیم نگرفتم، این را می‌دانم که باید برای حفظ احترام پیشکسوتان و هواداران تیم با ایشان و آدم‌های دیگر حاضر در آنجا برخورد کنم، من می‌توانم از حق خودم بگذرم اما از حق هواداران نه، از این دست شعارها برای من زیاد دادند بنابراین تعجب نمی‌کنم اما در ناراحتی من از این است که در ماه محرم دوستان این رفتارها را از خود بروز دادند.

او ادامه داد: من از مادر و خواهر ایشان و تمام کسانی که پادرمیانی کردند ممنونم قرار است امشب بیایند صحبت کنیم. همانطور که گفتم از حق خودم می گذرم اما از حق مردم و هواداران نه، البته سه چهار نفر دیگر نیز بودند که به همراه ایشان آن شعارها می‌دادند و طبعتا در مورد همه آنها پیگیری قانونی خواهم کرد.

مظلومی در رابطه با صحبت‌های کی روش و عدم دعوت از رحمتی گفت: در مورد کی روش و صحبت‌هایش، حرفی ندارم، رحمتی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ماست، او بهترین دروازه بان حال حاضر فوتبال ایران است و وقتی سرمربی تیم ملی اینگونه صحبت می‌کند من دیگر حرفی ندارم، تنها می‌توانم بگویم آقای کی روش تمرکز بهتر است روی تیم ملی تمرکز کند چرا که بازی‌های خیلی سختی را در پیش داریم، بازی‌های بسیار سختی مانند بازی با گوام و ترکمنستان!

او در پایان راجع به استفاده از وحید طالب لو گفت: چیزی وجود دارد این است که من قولی به کسی ندادم که بازی خواهد کرد یا نه، در دربی هم بهترین تعویض‌ها را کردیم و احساس می‌کنم بهترین تصمیم‌ها را گرفتیم، البته من به تنهایی کاری را انجام نمی‌دهم و تمام تصمیمات تیم را با کمک دستیارانم می‌گیرم.

کد خبر 312549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha