پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: خانواده پوری سلطانی بنیانگذار کتابداری نوین ایران در پی تشخیص یک توده در ناحیه روده وی اجازه انجام عمل جراحی را به تیم پزشکی معالج او دادند.

پوری سلطانی

به گزارش مهر علی دهباشی مدیر مسئول نشریه بخارا که به ملاقات پوری سلطانی در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران رفته است، درباره آخرین وضعیت این چهره پیشکسوت کتابداری ایران گفت: خانم سلطانی ماه گذشته در ناحیه روده احساس درد داشته و بعد از سونوگرافی، پزشکان متوجه یک توده‌ در این ناحیه از بدن او شده‌اند که البته تا این لحظه خوش خیم یا بدخیم بودن این توده، مشخص نشده است.

وی افزود: بعد از این مسئله، برای پزشکان مشخص شده که وجود این توده در روده بیمار، مانع از کار کردن شکم شده و به این نتیجه رسیده‌اند که برای حل مشکل باید جراحی در این ناحیه انجام شود و با توجه به سن بالای خانم سلطانی و مخاطرات معمول اینگونه جراحی‌ها، از خانواده خانم سلطانی اجازه جراحی خواسته‌اند.

به گفته دهباشی، خانواده پوری سلطانی اجازه این جراحی را داده‌اند و هم اکنون تمام اعضای خانواده این کتابدار پیشکسوت از جمله خواهرها و برادرهای او از داخل و خارج کشور بر بالین او حاضر شده‌اند و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانِ محل بستری سلطانی، منتظر تصمیم تیم معالج پزشکی برای انتقال او به اتاق عمل جهت انجام این عمل جراحی هستند.

وی همچنین خبر سکته قلبی پوری سلطانی را تکذیب و سطح فعلی هوشیاری این چهره پیشکسوت کتابداری ایران را هم متوسط (۵۰ درصد هوشیاری) توصیف کرد.

کد خبر 311947

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha