یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
۰ نفر

آیین رونمایی از کتاب «اعترافات» تالیف حجت‌الاسلام محمدرضا زائری ساعت ۱۶ ۲۰ مهر با حضور محسن اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان و شهرام گیل‌آبادی در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

اعترافات شامل 46 يادداشت فرهنگي زائري است كه پيش از اين در قالب 2كتاب «حكايت بيروني» و «محرمانه مستقيم» منتشر شده بود و به‌دليل تصميم ناشران مبني بر تجديد چاپ نكردن كتاب‌ها، وي گزيده آنها را در قالب يك كتاب گردآوري و روانه بازار كرده است. فرهنگسراي اميد در ميدان امام حسين(ع)، خيابان ۱۷ شهريور، خيابان خشكبارچي واقع شده است.

  • محرم در فرهنگسرا:

همزمان با فرارسيدن دهه اول محرم، 10مجلس تعزيه با حضور گروه تعزيه‌خواني راويان عشق از شهر مقدس قم به سرپرستي امير زينلي از 23مهر تا 2آبان ساعت 20در فرهنگسراي ارسباران برنامه اجرا مي‌كند. بيست و دومين سال آيين تعزيه‌خواني فرهنگسراي خاوران هم از پنجشنبه ۲۳ مهر ساعت ۱۴:۳۰ آغاز مي‌شود و 10روز ادامه دارد. ويژه‌برنامه «بر آستان اشك» فرهنگسراي انديشه هم كه در آستانه‌ماه محرم آغاز شده، تا چهارشنبه 22مهر ساعت 18با شعرخواني شاعران آييني ادامه مي‌يابد.

  • كتابخواني مجازي در ايستگاه چهارم:

چهارمين جشنواره مجازي كتابخواني با برگزاري مراسم اختتاميه و تقدير از برگزيدگان ساعت ۱۵ سه‌شنبه ۲۱ مهر در ايوان شمس به پايان مي‌رسد. داوري اين دوره را بلقيس سليماني، مصطفي رحماندوست، ابوالفضل همتي آهويي، اسدالله امرايي، سيامك گلشيري، منصور ضابطيان، سروش صحت و مهدي محمديان بر عهده داشتند.

  • افتتاح سينماي زندگي:

باشگاه فيلم سينماي زندگي يكشنبه ۲۶ مهر ساعت ۱۰ با شعار «سينما به ما چگونه رفتار كردن را مي‌آموزد» به همت فرهنگسراي رسانه با همكاري مؤسسه تصوير شهر در ايوان شمس افتتاح مي‌شود. در نخستين برنامه فيلم سينمايي «معجزه‌گر» به كارگرداني آرتور پن به نمايش درمي‌آيد و با حضور كارشناسان از منظر زيبايي‌شناسي و روان‌شناختي مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد.

  • نمايشگاه‌هاي تجسمي:

نمايشگاه عكس «اعتياد» با همكاري ستاد مبارزه با مواد‌مخدر در فرهنگسراي سرو برپا شده و تا 24مهر ميزبان علاقه‌مندان است. در اين نمايشگاه 15قطعه عكس با موضوع عوارض ناشي از اعتياد به مواد‌مخدر به نمايش درآمده است. نمايشگاه نقاشي جانان نقاشيان كودك ۵ساله و 28تابلوي آبرنگ فاطمه نهاوندي‌فر تا ۲۲مهر در نگارخانه‌هاي فرهنگسراي ارسباران برپاست.

کد خبر 310137

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha