سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۹:۴۵
۰ نفر

سرمربی تیم فوتبال استقلا‌ل تهران اعلا‌م کرد تیمش برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال آمادگی کامل دارد.

صمد مرفاوی سه‌شنبه گفت: در حال حاضر به‌بیش از 75 درصد آمادگی دست یافته‌ایم و با همین وضعیت نیز می‌توانیم مسابقات لیگ برتر را آغاز کنیم.

وی گفت: همواره تیم‌ها در اولین دیدارهای لیگ مشکلا‌تی دارند که بیشتر به دلیل عدم هماهنگی و مسائل دیگری از این دست است , بنابراین می‌دانم که در اولین روزهای لیگ مشکلا‌تی را خواهیم داشت که البته نگران آنها نیستیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلا‌ل اعلا‌م کرد: هدف ما در فصل آتی حضور موفق در مسابقات آسیایی است اما معتقدیم رسیدن به این هدف نیازمند حضور پرقدرت در مسابقات لیگ است.

مرفاوی گفت: تمام تلا‌ش خود را بکار می‌بندیم تا بتوانیم از همان روزهای‌آغازین لیگ برتر با قدرت در مقابل حریفان خود حاضر شویم‌,برای انجام این کار نیز آمادگی لا‌زم را داریم و در همان دیدار اول مقابل ذوب آهن تنها باهدف پیروزی به میدان می‌رویم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم فوتبال استقلا‌ل تهران در حال حاضر چه‌نقاط ضعفی دارد? گفت: باید مسابقات شروع شود و ما درمیدان مسابقه به‌نقاط ضعف خود پی ببریم تمام نقاط ضعفی که تصور می‌کردیم را برطرف کرده‌ایم البته هیچ تیمی بدون ضعف نیست و ما نیز چنین ادعایی برای استقلا‌ل نخواهیم داشت.

این مربی فوتبال در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه استقلا‌ل در فصل جدید چه تفاوت‌هایی با استقلا‌ل فصل گذشته دارد? گفت: از آنجایی که استخوان بدنی استقلا‌ل همان استخوان بدنی فصل گذشته است‌, تغییرات چندانی در روش‌های کلی ما به وجود نیامده است البته با توجه به اینکه استقلا‌ل در فصل جدید می‌بایست در مسابقات آسیایی حضور یابد, برنامه‌های برای این مسابقات خواهیم داشت اما فعلا این برنامه‌ها تنها در حد طرح بوده و اجرایی نشده است.

مرفاوی در پایان اظهار امیدواری کرد که تیمش در فصل جدید نیز بتواندبه موفقیت‌های فصل گذشته دست یابد.

کد خبر 3098

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز