سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: لوح فشرده چند رسانه‌ای خانواده ایرانی به مناسبت هفته ازدواج در استان البرز تولید و عرضه آن آغاز شد.

fam

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: این لوح چند رسانه‌ای با همکاری سازمان های مردم نهاد حوزه خانواده و جوانان تولید و عرضه شده است.

قدرت الله شمیرانی افزود: ارائه این لوح فشرده چند رسانه ای ادای دِینی است به سنت های ماندگار ایرانی اسلامی و اینکه حفظ آنها از وظایف هر ایرانی محسوب می شود.

وی گفت: این لوح در پنج بخش تدوین و تلاش شده است با نگاهی دقیق به ابعاد مختلف زندگی و جایگاه اعضای خانواده وظایف و جایگاه آنها را ترسیم کند.

شمیرانی در ادامه اضافه کرد: در بخش گردشگری ایرانی اصول گردشگری حرفه ای و پیشنهادهایی برای ایرانگردی، آموزش عکاسی و فیلمبرداری ارائه شده است.

وی افزود: در بخش پدر خانواده آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی برای پدر خانواده با ارائه جذاب در حوزه هایی نظیر خودشناسی، روش های زندگی، آموزش های مجازی و اصول کسب روزی حلال آورده شده است.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز مادر خانواده را دیگر بخش این لوح عنوان کرد و گفت: آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی برای مادر خانواده با ارائه جذاب در حوزه هایی نظیر روش های زندگی، آموزش آشپزی و مدیریت مالی خانه لحاظ شده است.

این مسئول گفت: آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی برای فرزندان در حوزه هایی نظیر دانستنی ها، روش های زندگی، بازی و سرگرمی در این بخش گنجانده شده است.

وی ادامه داد: سبک زندگی فاطمی نیز بخش پایانی محصول فرهنگی است که مروری بر سبک زندگی و سیره خانواده پاک حضرت زهرا(س) دارد و تلاش دارد آنها را به نسل جوان منتقل کند.

کد خبر 308195

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha