یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
۰ نفر

۲ موتورسوار که با استفاده از یک قبضه کلت کمری قلابی اقدام به سرقت از بانک رفاه شهر همدان کرده بودند دستگیر شدند.

متهمان پيش از اين نيز دست به تيراندازي و سرقت از يك مطب زده بودند.اواخر تيرماه سال‌جاري 2 مرد جوان درحالي‌كه كلاه كاسكت و كلاه نقابدار داشتند وارد بانك رفاه در شهرك صنعتي بوعلي همدان شدند. آنها با تهديد كلت كمري به سراغ مسئول شعبه رفتند و بعد از بستن دست و پايش، او را در انباري بانك زنداني كردند.

دزدان كه از قبل مي‌دانستند اين بانك فقط يك كارمند دارد پس از زنداني كردن او 45ميليون تومان پولي را كه داخل شعبه بود به سرقت بردند و سوار بر موتورشان پا به فرار گذاشتند. با فرار سارقان، تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري آنها شروع شد. مأموران متوجه شدند كه شيوه و شگرد اين سرقت شباهت زيادي به سرقت از يك مطب سونوگرافي در همدان دارد كه 10 روز قبل‌تر رخ داده بود.

در جريان آن سرقت 2سارق مسلح با ورود به مطب اقدام به تيراندازي كرده و سپس 2ميليون و 500هزار تومان پول نقد به سرقت برده و متواري شده بودند. آنچه در اين ميان جلب توجه مي‌كرد اينكه اطلاعاتي كه شاهدان هر دو سرقت از مشخصات ظاهري دزدان مي‌دادند شباهت زيادي به هم داشت. مأموران كه حدس مي‌زدند هر دو سرقت از سوي يك باند صورت گرفته است، تحقيقات خود را ادامه دادند تا اينكه در جريان بررسي‌هاي تخصصي توانستند سرنخ‌هايي از سارقان به‌دست آورند. با شناسايي يكي از دزدان، وي در يك عمليات ضربتي دستگير و به اداره آگاهي منتقل شد.

سرهنگ خرمروي، جانشين فرمانده انتظامي استان همدان با بيان اين خبر گفت: متهم در بازجويي به هر دو سرقت اعتراف كرد اما مدعي شد كه سرقت از بانك را با همدستي يكي از دوستانش انجام داده است. با اطلاعاتي كه وي در اختيار پليس قرار داد، همدست او نيز دستگير شد و هر دو سارق با قرار قانوني راهي زندان شدند.

کد خبر 307137

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha