ماموران پلیس در ۲ عملیات مختلف در یزد و اصفهان موفق به کشف ۲محموله تریاک شدند که در بسته‌های چیپس و بطری‌های نوشابه جاسازی شده بودند.

حوادث قاچاق

نخستين محموله شامل 170كيلو ترياك بود كه در كف يك تريلي جاسازي شده بود. اين تريلي از يزد به سمت شهرستان گنبد كاووس در حركت بود كه در حوالي شهرستان خوروبيابانك، مأموران ايست و بازرسي شهيد رشيدي به آن مشكوك شدند. راننده مدعي بود كه براي حمل بار به شمال كشور مي‌رود اما رفتارش طوري بود كه شك مأموران را برانگيخت و آنها شروع به بازرسي اين خودرو كردند.

در كف تريلي و همچنين لاستيك‌ عقب آن، محل‌هايي تعبيه شده بود كه در جريان بازرسي دقيق از چشم مأموران مخفي نماند و آنها در اين محل‌ها 284بطري نوشابه كشف كردند كه داخل آنها پر از ترياك بود. به گفته فرمانده انتظامي شهرستان خوروبيابانك، با كشف اين محموله 170كيلويي، راننده 43ساله دستگير شد و در اختيار مراجع قضايي قرار گرفت.

چند ساعت پس از كشف اين محموله مأموران ايستگاه بازرسي شهيد مدني استان يزد موفق به كشف محموله‌‌اي شدند كه در بسته‌هاي چيپس جاسازي شده بودند. اين محموله از مسافري كشف شد كه قصد داشت 7كيلوترياك را با استفاده از اتوبوس مسافربري از بندرعباس به شهر يزد منتقل كند. اين مرد مواد‌مخدر را داخل بسته‌هاي چيپس قرار داده و اين بسته‌ها را بالاي كولر اتوبوس گذاشته بود تا توجه كسي را جلب نكند اما مأموران پليس موفق به شناسايي آن شدند و با توقيف محموله، مرد جوان را دستگير و در اختيار دادسرا قرار دادند.

کد خبر 306854

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha