چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: چهارمین شب آواز ایرانی با حضور محمود مخدوم مدرس و ردیف‌دان پیشکسوت موسیقی آوازی روز ۲۸ شهریور ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز موسیقی حوزه هنری در اين برنامه كه روز شنبه 28 شهريورماه از ساعت 18  برگزار می‌شود مجید پایدار با تار محمود  مخدوم را همراهی خواهد کرد.

همچنین در چهارمين شب آواز ایرانی محمدتقی سعیدی مدرس و خواننده مكتب آوازي اصفهان به اجرای آواز می‌پردازد. آواز اين هنرمند پیشکسوت را شهرام ميرجلالي، نوازنده شناخته‌شده تار همراهي مي‌كند.


"شب آواز ایرانی" برنامه‌ای است تحلیلی و آموزشی که به اهتمام مركز موسيقي و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری به صورت ماهانه در آخرين شنبه هر ماه برگزار مي‌شود. گفتني است در سایر قسمت‌هاي اين برنامه نيز صداي خوانندگان ديگري به همراه چند هنرمند نوازنده، چراغ چهارمين شب آواز ايراني را روشن مي‌كند.

"شب آواز ایرانی" قراراست میدانی برای تجدید دیدار با اساتید و همچنین معرفی چهره‌های تازه به هنر آواز ایرانی باشد. سالن سوره حوزه هنری در انتهای خیابان سمیه نرسیده به حافظ واقع شده و ورود به اين نشست برای تمام علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 306746

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha