دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱
۰ نفر

همشهر‌ی‌آنلاین: نشریه‌ی آگاهان املاک رسانه‌ای مستقل در زمینه‌ی مهندسی بازاریابی و فروش املاک است.

آشنایی با نشریه آگاهان املاک

بی شک صنعت ساختمان یکی از مهم‌ترین بازوهای اقتصادی کشور به شمار می‌رود. حوزه‌ای که مشاغل بسیاری را با خود درگیر کرده است و هر کدام به سهم خود نقش موثری در تولید محصولی به نام ساختمان ایفا می‌کنند.

هر محصولی که تولید می‌شود نیازمند بازارسنجی، بازارسازی و بازاریابی است تا در مسیر فروش بتواند موفق عمل کند و از رقبای خود پیشی بگیرد. ساختمان‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

شاید گزافه نباشد اگر بگوییم؛ مهندسی بازاریابی و فروش املاک تنها راهی است که می‌تواند تداوم حرفه‌ای همه‌ی شاغلان مربوط به این صنعت را ضمانت کند.در واقع مشاوران املاک و شرکت‌های تخصصی فروش املاک، همگام با پیشرفت مدرنیته‌ی شهری و توسعه‌ی اقتصادی کشور، نقش کلیدی و مهمی را در زمینه‌ی جابجایی پول و گردش سرمایه‌ی داخلی ایفا می‌کنند.

از سوی دیگر؛ بازار امروز، فضای رقابتی گسترده‌ای را در همه‌ی ابعاد حرفه‌ای به وجود آورده است که برای تداوم حضور در آن می‌بایست همواره بر مبنای دانش روز، برنامه‌ریزی و سیاستگذاری از پیش طراحی‌شده وارد عمل شد.

در واقع به زعم ما؛ شیوه‌های عملکردی فروش و بازاریابی املاک، نیازمند بازنگری است و برای فاصله گرفتن از چارچوب فروش سنتی و نخ‌نمای گذشته می‌بایست پلان بازاریابی هدفمندو نقشه‌ی راهی دقیق، کاربردی و راهبردی در اختیار داشت.

نشریه‌ی آگاهان املاک می‌کوشد تا ضمن آموزش، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، فرصتی را برای گسترش ارتباطات، برندسازی، بازارسنجی، بازارسازی، بازاریابی و طراحی فروش و مهندسی بازار املاک به وجود آورد و با بررسی وضعیت موجود در بازار معماری، رویکردها، چالش‌ها و آسیب‌های آن را شناسایی و مطرح کند و نیز بستری را فراهم آورد تا کُنشگران و باشندگان فعال در معادله‌ی معیوب و سردرگم عرضه و تقاضای امروز املاک بتوانند، صریح و بی‌پرده و در فضایی منطقی، طرح‌ها و آرای خود را به اشتراک گذارند! تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در جهت ارتقاء سطح سلیقه و ذائقه‌ی بازار، موقعیتی را پدید آوریم که تعاملات میان معمار و کارفرما و نیز ارتباطات میان کارفرما و مصرف‌کننده‌ی بازار، شکلی حرفه‌ای‌تر، کارآمدتر و رو به تعالی را در پیش بگیرد.

نشريه آگاهان املاك به صاحب امتيازي موسسه شايان آگاهان ايده، و مدير مسئولي مهدي فيروزان و به سردبيري نويد خواسته بصورت فصلنامه و در ابتداي هر فصل منتشر مي‌شود. علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.agahanamlak.com مراجعه کنند.

کد خبر 306334

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha