سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نمایشگاه عکس «شصت سال با پرویز مشکاتیان» در هفته بزرگداشت این هنرمند ششم شهریورماه در فرهنگسراى نیاوران گشایش می‌یابد.

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، آوا مشكاتیان با اعلام خبری درباره نحوه برگزارى نمایشگاه عكس «شصت سال با پرویز مشكاتیان» گفت:از پاییز سال گذشته درپی این بودیم تا به مناسبت شصتمین سال تولد پدرمان برنامه یادبودى متفاوت از آنچه تا به حال برایش برگزار شده، برپا كنیم بنابراین تصمیم به برگزاری یک نمایشگاه عكس گرفتیم.

فرزند پرویز مشكاتیان ضمن قدردانى از عكاسانى كه عكس‌هایشان در این نمایشگاه استفاده مى‌شود، گفت: هنرمندان عكاس با همدلی و مهر بسیار و بی‌هیچ چشم‌داشتی عكس‌هاى خود را در اختیار ما قرار دادند. سامان اقوامی، ساتیار امامی، مهرداد امینی، گلناز بهشتی، محمد خداداداش، محمد دولو، محسن کثیرالسفر و مریم محمدی هنرمندانی هستند که عکس‌هایشان در این نمایشگاه دیده خواهد شد.

هفته بزرگداشت زنده‌یاد پرویز مشكاتیان از ششم تا سیزدهم شهریور ماه همزمان با شصتمین سال تولد و ششمین سال درگذشت استاد موسیقى ایران در فرهنگسراى نیاوران برگزار مى‌شود. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹و جمعه ها 14 تا 19 به نشانی خیابان پاسداران روبروی پارک نیاوران فرهنگسرای نیاوران مراجعه فرمایند.

کد خبر 305049

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha