همشهری آنلاین: «کریستین بیل» ستاره فیلم «شوالیه تاریکی» در یک پروژه سینمایی جدید در نقش «انزو فراری» بنیانگذار کمپانی تولید کننده اتومبیل‌های سوپر اسپرت فراری ایفای نقش می‌کند.

به گزارش ايسنا؛  «مایکل مان» کارگردان صاحب نام ‌آمریکایی ساخت فیلم زندگی نامه «انزو فراری» را برعهده خواهد داشت که «کریستین بیل» بازیگر برنده اسکار فیلم‌هایی چون «مبارز» و «شوالیه تاریکی» برای بازی در نقش اصلی آن انتخاب شده است.

این فیلم جدید در حال و هوای سال 1957 میلادی و براساس کتاب «انزوفراری: مرد ، ماشین‌ها و مسابقات» نوشته «براک یتس» (1991) ساخته خواهد شد، پروژه مورد علاقه «مایکل مان» که 15 سال گذشته را صرف توسعه آن کرده است.

چندی پیش خبر پروژه‌ای سینمایی دیگر بر اساس زندگی «انزو فراری» منتشر شد که به رویدادهای زندگی «انزو فراری» بین سال های 1945 تا دهه 1980 خواهد پرداخت و قرار است «رابرت دنیرو» در نقش اصلی آن مقابل دوربین برود.

«کریستین بیل» بیش از این در سال 2009 در فیلم گنگستری «دشمنان ملت» با «مایکل مان» همکاری داشت‌، یا در حالی است که جدیدترین پروژه «مایکل مان» با عنوان «کلاه سیاه» با بازی «کریس همسورث» به یک شکست بزرگ تجاری انجامید و با 70 میلیون دلار هزینه تنها 17 میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت.

کد خبر 304658

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha