همشهری آنلاین: در حالی رقم فروش فیلم‌های سینمایی در پنج شنبه (۲۹ مرداد) نزدیک به هم بود که فیلم سینمایی «دوران عاشقی» توانست ۵۷ میلیون تومان صدرنشین شود و همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند.

سینما

به گزارش فارس؛ درشرایطی که مخاطبین در انتظار اکران فیلم «محمد» (ص) به سر می برند اما از فیلم‌های روی پرده نیز غافل نشدند و همچنان فیلم های ایرانی را دنبال می کنند. فروش فیلم «قندون جهیزیه» با موضوع طنزهم در میان فیلم های اکران شده توانسته جای خود را باز کند و با اقبال مواجه شود. این فیلم ظرف 9 روز نمایش به فروش 265 میلیون تومان رسیده است.

امیر قطبی مدیر فروش فیلمیران فروش فیلم«نهنگ عنبر» را پس از 87 روز نمایش مثبت ارزیابی کرد و گفت: فروش فیلم شب گذشته (29 مرداد) 55 میلیون تومان بوده است و با احتساب فروش در شب گذشته فیلم در تهران به فروش 4 میلیارد و 820 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 2 میلیارد دست یافت و فروش کل فیلم به 6 میلیارد و 820 میلیون تومان رسید.

وی درباره فروش فیلم «دوران عاشقی» توضیح داد: این فیلم با اقبال خوبی مواجه شده است و پنج شنبه(29 مرداد) 57 میلیون تومان در 26 سالن سنیمای تهران فروخت با احتساب فروش فیلم در  شب گذشت فروش تهران فیلم به 950 میلیون و در شهرستان به 450 میلیون تومان رسید و فروش کل فیلم 1 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

محمدرضا صابری مدیرعامل نور تابان درباره فروش فیلم «گینس» متذکر شد: فروش فیلم شب گذشته (پنج شنبه ) 48 میلیون تومان بود که فروش خوبی به شمار می آید . این فیلم در تهران و شهرستان 61 سالن در اختیار داردو تاکنون 3 میلیارد و 300 میلیون تومان فروش داشته است.

سعید خانی مدیر فروش شرکت صبا درباره فروش فیلم «قندون جهیزیه » گفت:فیلم در برخی از شهرستان ها ظرف دو سه روز گذشته به نمایش درآمده است . فروش فیلم رو به رشد است و در تهران به 195 میلیون تومان و در شهرستان به 70 میلیون تومان فروش دست یافته است.

کد خبر 304534

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha