جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: پولاد کیمیایی اعلام کرد، ۱۰ روز دیگر دوباره فیلم «معکوس» را کلید می‌زند.

پولاد کیمیایی

به گزارش ايسنا؛ او درباره سرنوشت ساخت این فیلم که بخشی از بازیگران آن تغییر کرده و فیلمبرداری آن متوقف شده است،  گفت: از آنجایی که دو بازیگر کلیدی ما تغییر کردند، ناچار شدیم بخشی دیگر از بازیگران را هم که متناسب با آنها انتخاب شده بودند، تغییر بدهیم. برهمین اساس رده سنی بازیگران ما عوض شد و ناچار شدیم فیلمبرداری را متوقف کنیم.

کیمیایی در عین حال تاکید کرد: به دلیل این تغییرات، یک پیش تولید کوتاه خواهیم داشت و 10 روز دیگر فیلمبرداری ما با همان قصه و در همان لوکیشن‌ها آغاز می‌شود و دوباره فیلم را کلید خواهیم زد.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «معکوس» اولین تجربه کارگردانی پولاد کیمیایی است که پیش از این به عنوان بازیگر در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

در آغاز قرار بود این فیلم با بازی رضا یزدانی و ناصر ملک مطیعی ساخته شود و کیمیایی قصد داشت در صورت حضور ملک مطیعی، نقش مقابل او را به پدرش مسعود کیمیایی بسپارد، اما از آنجاکه حضور ملک مطیعی امکان‌پذیر نبود، مسعود کیمیایی هم در فیلم پسرش بازی نخواهد داشت.

ضمن اینکه رضا یزدانی هم به دلیل پروژه‌های موسیقی‌ُاش نتوانست در این فیلم که بخشی از فیلمبرداری آن انجام شده بود، باقی بماند و حالا پولاد کیمیایی ناچار است بازیگران دیگری را جایگزین کند.

«معکوس» که فیلمنامه‌اش توسط پولاد کیمیایی نوشته شده، قصه پسری به نام سالار است که به همراه دوستش تعمیرگاهی سیار دارد و ماشین‌های قدیمی را تعمیر می‌کند. او با بحران هویتی روبروست و پرسش‌های زیادی در ذهنش دارد تا اینکه پس از سال‌ها پدرش پیدا می‌شود. پدر، پسر را به آدرسی فرا می‌خواند.

مسعود کیمیایی به عنوان مشاور کارگردان در کنار پسرش حضور دارد.

کد خبر 304524

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha