همشهری‌آنلاین: کتاب الگوی کاربردی «مدیریت علمی روابط‌عمومی» نوشته دکتر احمد یحیایی ایله‌ای از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

کتاب الگوی کاربردی «مدیریت علمی روابط‌عمومی» منتشر شد

کتاب الگوی کاربردی «مديريت علمي روابط‌عمومي» با الهام از چرخه مديريت کيفيت و بر اساس چهار مرحله «تحقیق و تحلیل»، «برنامه‌ريزي و سازماندهی»، «ارتباطات (اجرا و اقدام)» و «ارزيابي و اثربخشی» در روابط‌عمومی منتشر شده است.

بهره‌مندی از الگوی ارائه شده در این کتاب کمک می‌کند تا مدیران روابط‌عمومی بتوانند بر اساس معیاری علمی، کیفی و البته جهانی، فعالیت‌های اجرایی را هدایت و مدیریت کنند.

کتاب الگوی کاربردی «مديريت علمي روابط‌عمومي» دارای 14 فصل است که عناوین این فصل‌ها عبارتند از: مدیریت چیست؟، روابط‌عمومی چیست؟، مدیریت روابط‌عمومی، مدل مدیریت علمی روابط‌عمومی، روابط‌عمومی؛ سیستم اطلاع‌مدار، تولید اطلاعات، تحلیل اطلاعات، برنامه‌ریزی در روابط‌عمومی، برنامه‌ریزی استراتژیک در روابط‌عمومی، ارتباطات اجتماعی، ارتباطات سازمانی، ارتباطات رسانه‌ای، ارزیابی عملکرد چیست؟ و ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی.

این کتاب در 216 صفحه و با قیمت 14 هزار تومان عرضه شده است. علاقه‌مندان جهت خرید آنلاین کتاب می‌توانند به وب‌سایت www.prshop.ir مراجعه کنند.

کد خبر 304483

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha