همشهری آنلاین: مشاور عالی رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: خون مظلومان حادثه انفجار مسجدی در کویت موجب خواهد شد تا انرژی متراکم مردم مسلمان کویت آزاد شود و از این پس آنان را وارد زنجیره مقاومت اسلامی در منطقه کند.

باقرزاده

به گزارش تسنیم، روز گذشته در کشور کویت بر اثر حمله تروریستی به مسجد امام صادق(ع) تعدادی از نمازگزاران شیعه ساکن منطقه «الصوابر» به شهادت رسیدند. به‌موجب این حمله تروریستی 27 تن شهید و ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شدند.

گفته می‌شود که حدود 2هزار روزه‌دار برای ادای نماز جمعه به مسجد امام صادق علیه السلام رفته بودند. این حمله توسط یک عامل انتحاری سعودی که میان نمازگزاران حضور یافته بود، در حین برپایی نماز جمعه صورت گرفته است. نمازگزاران در حال ادای رکعت آخر نماز بودند که این انفجار صورت می‌گیرد.

سردار سید محمد باقرزاده مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور فرهنگ دفاعی و حفظ ارزش‌های شهیدان و دفاع مقدس و فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، این اقدام را ناشی از هراس جریانات تکفیری از هوشیاری شیعیان کویت و آگاهی آنان نسبت به مسائل منطقه دانست و گفت: شیعیان کویت از این پس در صف مبارزه با داعش و تکفیری‌ها قرار می‌گیرند و این حادثه به‌غم تصور آمریکا، مردم کویت را در مقابل آن کشور قرار خواهد داد.

وی با یادآوری اینکه تعدادی از کشورهای منطقه در سال‌های اخیر با موج گسترده بیداری و مقاومت اسلامی مواجه شده‌اند، به قدرت گرفتن روزافزون مسلمانان و شیعیان در کشورهایی همچون یمن، بحرین و ... در برابر حکومت‌های دست نشانده و وهابی اشاره کرد و افزود: خون مظلومان این حادثه موجب خواهد شد تا انرژی متراکم مردم مسلمان کویت آزاد شود و از این پس آنان را وارد زنجیره مقاومت اسلامی در منطقه کند.

کد خبر 299323

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha